Americká strava

Popularita amerických diet je snadné vysvětlit. Jedná se o snadno srozumitelné a snadno použitelné napájecí systémy, které však se zdánlivou jednoduchostí nastavují pro vás ambiciózní, ale velmi realistické cíle. Každá americká strava pro hubnutí vždy bere v úvahu naše malé slabiny a má nějaký systém kompenzovat utrpení. Například, jíst to, co chcete, ale pouze do pěti hodin večer.

Eliminovat cukr a mouku, ale můžete si nalít obrovské porce, a tak dále. Kromě toho je možné si vybrat trvalý strava a vypočítat za určitý počet dnů.

"Dieta mínus večeře" jako způsob života

Americká dietologie se hodně naučila z východoevropských lékařských pojednání. Jedna z těchto diet je založena na principu, který do států přivedli učitelé z Východu. Úplné odmítnutí večeře se může zdát podivné pro rytmus života západního muže, který je zvyklý končit svůj pracovní den pozdě v noci. Tato metoda však pomáhá zbavit se kil a vstoupit do zdravé výživy a odpočinku.

Bylo prokázáno, že únava a špatný noční odpočinek jsou spojeny s přetečením střev v noci.

Večerní půst pomáhá vyrovnat téměř jakékoli poruchy příjmu potravy metabolismu, zlepšit spánek, posílit nervový systém.a nastavte židli.

Další výhodou stravy bez večeře je, že ji můžete držet po celou dobu, celý život, a pokud jste měli večeři po 17-00, pak to není považováno za zhroucení - stačí pokračovat ve večerním hladovění dál.

Američtí astronauti

Účelem stravy je snížit spotřebu uhlohydrátů, aby bylo možné ji používat, musíte se ponořit hluboko do složení produktů, které jíte. Pro jasnou a účinnou kontrolu sacharidů budete muset nejprve použít nutriční desku pro konverzi na konvenční jednotky.

Tato strava je jednou z nejjednodušších, protože potraviny s nízkým obsahem sacharidů mohou být konzumovány v jakémkoliv množství, až do pocitu úplné saturace.

Avšak přísné omezení sacharidových potravin způsobuje, že tělo aktivně využívá tukové rezervy a tyto kiláry rychle klesají.

Pro udržení normální hmotnosti by měl být obsah sacharidů ve stravě v rozmezí 40 až 60 y. e. Můžete zhubnout tím, že budete jíst méně než 40 jednotek za den, a budete mít lepší stravu než 60 let. e.

Konvenční jednotky na 100 g /1 ks. Produkt:

  • Vařené maso - 0;
  • Rostlinný olej, majonéza, margarín - 0;
  • Jakýkoliv vývar - 0;
  • Káva, čaj bez cukru - 0;
  • Vejce (1 ks) - 0,5;
  • Klobása, šunka - 1;
  • Sýr - 0,5–2 (v závislosti na odrůdě);
  • Ryby - 6;
  • Rajčata (1 ks) - 6;
  • Papriky (1 ks) - 9;
  • Vařené zelí - 9;
  • Vedlejší produkty - 12;
  • Polévka - 12–16 (podle typu);
  • Jablka (1 ks) - 18;
  • Vařené brambory (1 ks) - 23;
  • Med - 24;
  • Hrušky (1 ks) - 25;
  • Černý chléb - 40;
  • rýže, těstoviny, krupice - 40;
  • Bílý chléb - 48;
  • Dort - 62;
  • Zmrzlina - 70.

Existují podrobné tabulky s údaji o všech možných potravinách.

Taková dieta v důsledku zaujatosti v potravinách bílkovinných rostlin je kontraindikována u onemocnění gastrointestinálního traktu, kardiovaskulárního systému nebo ledvin.

Přísná dieta po dobu 13 dnů

Zvláštností americké stravy po dobu 13 dnů je, že vám bude nabídnuto specifické menu, ze kterého se nebudete moci odchýlit. Jídla se počítají podle přísného vzájemného souladu produktů, což způsobuje pozitivní změny metabolismu organismu.

Ve stravě po dobu 13 dnů neexistují žádné přibližné porce a příloha, ze které si můžete vybrat - musíte postupovat podle přesných pokynů ke dni, kdy má být každý výrobek spotřebován.

Mělo by být také dodrženo několik pravidel: vyloučit alkohol, cukr, sůl a chléb s krutony, denně vypít 1,5 litru teplé vařené vody. Přesné menu na týden (od 8. dne, opakujte dietu v opačném pořadí):

Všechny snídaně se skládají z šálku kávy bez cukru a několika sušenek.

Pondělí

Den - 2 vařená vejce, rajčatový a špenátový salát, večerní vařené maso, salát s dresinkem citronové šťávy.

Úterý

Den - vařené maso, salát, večer - šunka, kefír.

Středa

Den - celer, rajče, 1 ovoce, smažené v rostlinném oleji, večer - 2 vejce natvrdo, sklenka strouhané mrkve, sýr.

Čtvrtek

Den - 1 vařené vejce, sklenice strouhané mrkve, sýr, večer - velký talíř ovocného salátu.

Pátek

Denní štíhlé ryby (velká porce), mrkev s večerním strouháním s dresinkem z citronu.

Sobota

Den - vařené kuře (velká porce), zelený salát, večer - 1 vařené vejce, sklenka strouhané mrkve.

Neděle

Den - vařené kuře (velká porce), zelený salát, večer - malá část vašich oblíbených jídel.

V prvních 8 dnech můžete ztratit 7–8 kg, a ve druhém týdnu tělo fixuje výsledek a ztráta hmotnosti bude další 1 kg.

Dieta "horská dráha"

Vysoce pojmová strava. Vychází z principu drastických změn nutriční hodnoty denního menu, tedy názvu stravy. Jde o to, aby tělo spotřebovávalo energii z potravin do plného rozsahu, aniž by zpožďovalo živiny v obchodě.

Na rozdíl od stabilní stravy, tato dieta produkuje mírný stres a udržuje tělo v dobrém stavu, brání metabolismu v přechodu na rýhované kolejnice. Okamžik stabilizace ve stravě znamená, že s minimálním kalorickým obsahem se ztráta hmotnosti zastaví, protože tělo se přizpůsobilo a opět začalo odkládat kilokalory jako tuk.

Bez sportů může být ztráta 6–7 kg za tři týdny prováděna podle následujícího schématu: 1–3 dny ke konzumaci 600 kilokalorií denně, 4–7 dní - 900 dní denně, celý druhý týden - 1200 dní denně a třetí týden spotřebovat od 600 do 900 kalorií.

Jístsprávně, zhubnout a být zdravý!