Břišní dieta

Dieta pro břicho vám pomůže, aby váš pas byl pružný a plochý. Hlavním cílem této techniky je spalovat tuk a správně upravovat činnost gastrointestinálního traktu. Tato technika zahrnuje řadu pohybových aktivit a správné vyvážené výživy.

Základní pravidla pro diety pro břicho

Seznam hlavních pravidel obsahuje tyto položky:

  • Denní pití vyžaduje asi 2 litry tekutiny;
  • Sůl, alkohol a káva musí být zlikvidovány;
  • Minimalizujte spotřebu bílého chleba, různých sladkostí a dortů;
  • Je nutné jíst často, ale po kousku: přibližně 5krát denně, každé 3-3,5 hodiny.

Orientační menu:

  • Snídaně: vejce s měkkým tělem a několik kousků sušeného chleba;
  • Druhá snídaně: pár jablek nebo pomerančů;
  • Oběd: zeleninový salát a 250 g libové ryby nebo tolik kuřecích prsou bez tuku a kůže;
  • Snack: mísa polévky bez masa nebo zeleninové polévky;
  • Večeře: 250 g hovězího masa, vařené v suché pánvi nebo na grilu, pomeranči nebo jablku.

Cvičení pro plochý žaludek

\ t

Aby vaše bříško zůstalo ploché, nestačí jedna dieta. Musíte se hodně pohybovat a provádět různá cvičení. Nabízíme následující komplex.

Posaďte se na židli, pohněte koleny a narovnejte záda, přitiskněte nohy k podlaze. Roztáhni paže dopředu, břiše dolů. Výdech Pociťujte a stahujte svaly na břiše a začněte se pomalu pohybovat dopředu, abyste se dotkli podlahy.

Zmrazte na místě, vdechněte a vydechněte a začněte pomalu zaujímat výchozí pozici. Opakujte toto cvičení třikrát, postupně zvyšujte opakování jednou denně.

Chcete-li mít plochý žaludek, pamatujte si cvičení, která jste udělali s učitelem na tělesné výchově, opakujte je doma. A vytvořit chutné formy, houpat tisk a kroucení obruče.

Strava pro břicho a boky - základní principy

V boji proti přebytečným kilogramům je hlavní důraz kladen především na břišní oblast a strany, protože tyto zóny jsou nejobtížněji napravitelné.

Každá dívka a žena sní o přebytečný tuk z těchto zón.

Chcete-li začít, přezkoumání své stravy a nezapomeňte na hlavní pravidlo hubnutí: krátkodobá strava pro břicho nepomůže ztratit ty kilá na břiše a na stranách.

Aby se z těchto zón odstranil přebytečný tuk, neměl by se pouze cvičit, ale také neustále sledovat jejich stravu.

Aby byl žaludek napjatý a strany nebyly zavěšeny:

  • Zapomeňte na kečup a majonézu!
  • Odmítámeuzené, sladké, smažené;
  • Z dietních polotovarů a konzervovaných potravin a také sladkých jogurtů, tukových kefírů a tukového mléka vylučujeme.

A k tomu, aby se tyto problémové oblasti rychle ztratily, můžete použít kefírovou dietu.

Kefírová strava pro břicho a boky

Tento způsob hubnutí musí být dodržován po dobu 5 dnů. Na snídani vypijte 1-2 šálky kefíru s kouskem žitného chleba. Na oběd 3-4 sklenice. Na večeři, 2 šálky kefíru s 2-3 žitné sušenky. Během této diety pijte co nejvíce tekutiny, ne džusy, čaj, atd., Ale vodu. Tato metoda je kontraindikována u lidí s gastritidou a vředy.

Dieta pro muže. Tajemství plochého žaludku

Strava pro muže z břicha je vysoce specializovaná strava. Mužská technika se liší od samice širokou škálou povolených potravin, což může způsobit závist mezi ženským sexem.

Například u žen je metoda hubnutí alkoholu přísně zakázána a mužská metoda umožňuje její použití (i když se doporučuje vzdát se piva). Pepř, olej a sůl jsou také povoleny.

Požadavky na muže

\ t

Nezapomeňte: musíte udržet aktivní životní styl a neustále se pohybovat. Celkem
spotřebovaných kalorií je 1600-1800 za den, což je dieta pro muže. Jsou povoleny následující nápoje: káva, čaj, mors a džus (vše bez cukru) a alkohol (kromě piva).

Zakázáno:čerstvé pečení, smažená majonéza a smažené maso, stejně jakouzené maso Tukové maso je nutné odmítnout: kuřecí křidélka, skopové maso atd.

Zbytek menu je volný, můžete si ho sami vymyslet. A pamatujte: dieta pro plochý žaludek se skládá z řádné výživy a energického cvičení.

Správná výživa pro vaše pohodlí může vybrat z našich příkladů:

Snídaně:

  • Müsli, čaj bez cukru a toastu;
  • Mléčná kaše, sendvič s okurkou a klobásou;
  • Salát, vařené kuře nebo ryby;
  • Omeleta 2-3 vejce, hrášek v konzervách;
  • Tvaroh se zeleninou a chlebem.

Oběd:

  • Houbová polévka;
  • Polévka pyré;
  • Nudlová polévka;
  • Kuřecí vývar;
  • Zelí nebo šťovíková polévka;
  • Ryby pod marinádou;
  • Těstoviny s parními kotlety;
  • Kuřecí prsa a brambory.

Večeře:

  • Šunkové sendviče;
  • Tuňák s toastem;
  • Domácí krutony a sýry;
  • Ryby vařené bez masa;
  • Salát se sýrem a hráškem.

Tandemový "sport + dieta pro plochý žaludek" rychle odejde z těch kil z vašeho žaludku a po stranách. Hlavní věc - opět, není "sednout" na sedavý životní styl a škodlivé produkty! Buďte zdraví a atraktivní!