Co dělat pro předčasné hubnutí?

Na nosu absolventi nebo narozeniny? Je jaro teplé a dovolená v resortu přichází? Rozhodli jste se rychle zhubnout a zároveň správně, bez vyčerpání a stresu pro tělesnou stravu.

V zásadě není možné nic na světě. Ale musíte pochopit, že za týden nebo dva ne, i ty nejpřísnější, strava nemůže přinést vás do tvaru po dlouhém období obžerství.

Mějte na paměti, že v blízké budoucnosti budete muset nejen sledovat svou stravu, kontrolovat vstřebávání potravin, ale také zajistit podstatnou fyzickou námahu.

Hodnota metabolismu

Je možné během měsíce dosáhnout rychlé ztráty hmotnosti 10 kg? Podívejme se. Každý člověk má individuální rysy, z nichž jednou je úroveň metabolismu.

Metabolismus hraje důležitou roli v procesu vyhlazování nadváhy. Pokud je pomalý, pak rychle zhubnout doma bude obtížné, bez ohledu na to, jak těžké se snažíte. Jedním z vašich klíčových cílů bude urychlení metabolismu, teprve pak se tělo může účinně zbavit hromadění tuků.

Důležité pravidlo, které potřebujete vědět: pokud konzumujete více kalorií denně, než spotřebujete, pak bude tuk uložen v těle. Proto, aby správně přijít k ideáluforma, musíte zvýšit fyzickou aktivitu, urychlit metabolismus a snížit kalorií a objem konzumovaných potravin.

Kolik kilogramů můžete ztratit za měsíc? Bude to záležet na váze, kterou jste měřili na začátku kampaně, abyste bojovali za krásné tělo.

Čím větší je rozdíl mezi normální hmotností a současným stavem, tím významnější může být výsledek několika trvalých týdnů nebo měsíců práce na sobě. Proces se bude postupně snižovat, jakmile se hmotnost začne přibližovat k normě.

Stanovit cíl

Není nutné stanovit cíl odstranit 10 kg tuku za měsíc. Ano, může být dosaženo, pokud je to žádoucí, ale není možné vzít v úvahu všechny individuální vlastnosti organismu. Pro některé bude takový úkol docela proveditelný, ale pro ostatní to bude nejen neskutečné, ale také nebezpečné pro zdraví.

Existuje mnoho schémat a vzorců, podle kterých lze vypočítat hmotnostní normu s přihlédnutím k aktuálním parametrům - výška, objemy postav. Správně ztrácíme na váze: zapomínáme na nereálné plány a citlivě nasloucháme signálům, které naše tělo dává v procesu hledání štíhlé siluety!

Proč potřebujete diety k rychlému úbytku hmotnosti za týden, pokud se za měsíc nejen nevrátíte do výchozího bodu, ale dostanete i nový tuk?

Koneckonců, budete chtít odměnit sami sebe za své úsilí s dortem nebo buchty, a svalová hmota během diety se sníží.

Pokud se tedy kilogramy vrátí, bude procento tuku vyšší, než bylo původně, v důsledku ztenčení svalů.

Přemýšlejte o tom, jak se vaše tělo dostane zdravější, pokud jste ho bojovali o přežití? Ne, můžete získat pouze žaludeční vřed nebo metabolické selhání.

Rozhodli jsme se proto pro optimální cíl, který neohrozí vaše zdraví, pokud bude úspěšně dosaženo, a že se sami vyzbrojíme bezpečnými metodami, jak se zbavit kil. Bylo na řadě přijít na to, jak rychle zhubnout bez přísné stravy.

Pravidla pro zdravé stravování

Mnoho lidí se diví, jak rychle můžete zhubnout, takže v určitém okamžiku vypadáte ohromující? Odpověď je jednoduchá, ale poprava bude vyžadovat velkou vůli. Takže, bez ohledu na to, jak snížit příjem kalorií, aby se rychle zhubla o 10 kg, je možné pouze tehdy, pokud pravidelně pracujete v posilovně nebo doma.

Klíčem k úspěchu je jednota dodržování zásad správné výživy a značné fyzické námahy.

Nejprve si dovolme objasnit základní zákony, které musí být dodržovány z hlediska dietních norem:

1. Dělat porce menší

Zvykněte si jíst častěji, ale v menších porcích. Takže se nebudete cítit hladoví a zároveň můžete snížit počet kalorií vstupujících do těla. Kolikrát denně jíte? Dva nebo tři a občerstvení před spaním?

Je to špatné pro vaši postavu! Doporučuje se natáhnout celý objem potravin spotřebovaných pro 5-6 recepcí s přibližně stejnými časovými intervaly mezi nimi.

Uspořádat večeři nejpozději tři.hodin před spaním. Všechno, co bude později konzumováno, bude uloženo na bok a žaludek.

2. Snížit denní příjem kalorií

Chcete-li rychle zlikvidovat nenávistný tuk z boků a břicha, jezte ho s nezávadným jídlem maximálně 25 g denně. Nemůžete se úplně vzdát tuku, je obsažen ve vejcích, tvrdých sýrech a dalších cenných výrobcích.

Ano, a není to nutné, protože v přiměřených množstvích je velmi užitečná. Vyhněte se uzeninám, uzeninám, masným masům, potravinám, máslu a margarínu. Místo smažení brambor, cukety nebo jiné zeleniny, dusíme je nebo vaříme ve dvojitém kotli. Make polévky a mléčné obiloviny, koupit nízkotučné tvaroh, jogurt a kefír, dopřejte si mořské plody.

3. Bojkot jednoduché sacharidy

Mnoho moderních metod hubnutí je založeno na rozlišení mezi jednoduchými a složitými sacharidy. První z nich je obsažena především v moučných výrobcích, sladkostí, sycených sladkých nápojích. Podporují produkci inzulínu díky vysokému obsahu cukru.

Existuje přímý vztah mezi uvolňováním inzulínu v lidském těle a procesy tvorby tukových tkání. Proto byste měli zapomenout na buchty, chléb, sušenky a diverzifikovat své menu produkty, které obsahují komplexní sacharidy. Mezi ně patří například ořechy.

Jezte je po celý den - a necítíte hormonální změny. Ale neměli byste to přehánět v množství komplexních sacharidů jedených - těchstejné, lískové ořechy, vlašské ořechy, pistácie a kešu obsahují značné procento tuku, i když zdravé.

4. Zřídit půstní dny

Rychlé dny přispějí k dosažení pozitivních výsledků v krátké době. Jednou nebo dokonce dvakrát týdně jíst pouze ovoce a kefír. Musím říct, že kefír je jedinečný produkt. Obsahuje všechny složky nezbytné pro normální fungování těla.

Jedná se o bílkoviny, tuky, sacharidy, organické kyseliny a vitamíny a mikroprvky. Se systematickým přístupem takový druh zbytku těla nejen zhubne, ale také obnoví hladký chod gastrointestinálního traktu. V průběhu týdne je třeba vypít spoustu čisté, nesycené vody. Celkově by mělo být za den spotřebováno více než 2 litry tekutiny.

K významu sportu

\ t

Jak můžete rychle zhubnout, když sedíte u svého stolu, počítač po celou dobu a nechodíte nikam z domova? Odpověď je nepravděpodobná, aby vás potěšila. Bohužel, nebo k radosti, jen omezením moci, nemůžete radikálně ovlivnit jejich vzhled.

Chcete mít štíhlé, tónované tělo? Pokud máte k dispozici pouze jeden měsíc, je důležité klást důraz na fyzickou aktivitu alespoň 5-6 dnů v týdnu. Za prvé, stojí za to přidat aerobní cvičení. Hodina denně bude stačit, pokud budete v této době velmi intenzivně cvičit.

Odborníci doporučují rozdělit cvičení na dva přístupy za den po dobu 30–40 minut. Ztráta hmotnosti je dobrá pro lidirychlá chůze Ale běh může zneškodnit již unavené klouby.

Zde je několik dalších tipů, jak rychle zhubnout:

  • alkoholické nápoje;
  • pít kefírový nápoj s přidáním kořene zázvoru, skořice a červené papriky (koktejl je vhodný pro přetaktování metabolismu);
  • použijte speciální krémy, vyzkoušejte salonní procedury;
  • Vedení deníku, sledování pokroku.

Je třeba chápat, že metody rychlého hubnutí mají úskalí. Odmítání kil, s láskou nahromaděnou tělem v rezervě, je nejsilnějším stresem pro všechny systémy lidské činnosti.

Je vhodné si důkladně promyslet, zda je riziko ztráty zdraví odůvodněno ve jménu vynikajícího cíle - zbavit se tukové vrstvy v nejkratším možném čase. Kromě toho bude pozoruhodná vůle potřebná k tomu, aby nedocházelo k návratu dumpingového tuku tak rychle, jak jste ho vyhodili.

Pokud jste již rozhodli o radikálních akcích, bojujte až do konce. Na vaší straně je aktivní životní styl, sport a zdravé jídlo.