Co jíst, abyste se zlepšili?

I přes obrovskou popularitu různých diet a cvičení pro hubnutí existují lidé, jejichž hlavním úkolem není zhubnout, ale spíše přibrat na váze. V některých to způsobuje úsměv, v jiných - zmatenost, ve třetí - zvědavost a závist.

Pro ty lidi, kteří se stali rukojmími nadměrného metabolismu, je to skutečný problém ovlivňující kvalitu života a zdraví. A pokud můžete najít hubnutí prospěch snadno (nyní jen líný nedává rady o hubnutí), pak nemůžete najít kvalitní informace o tom, jak se dostat rychleji, s ohněm odpoledne.

Důvody vzniku nadměrné tloušťky

Vtip, že tenký člověk by měl nejprve vzít červy - dostat se do samého srdce problému těch lidí, kteří mají primární otázku, co jíst, jak zhubnout.

To však není jediný problém, který má za následek nadměrnou řídkost, mezi nimi jsou velmi závažné narušení v těle, které je třeba brát vážně, a to:

  1. problémy se štítnou žlázou;
  2. Přítomnost střevních parazitů;
  3. Nadměrné nadšení pro stravu, nesprávnou rovnováhu ve stravě, nedostatek tělesných tekutin;
  4. Gastrointestinální poruchy;
  5. Intenzivní emocionální situace, stres, neustálé přepracování;
  6. Poruchy pankreatu anadledvinky;
  7. zakřivení páteře;
  8. Dědičnost.

Jak je vidět, hlavní část problémů, které se objevují u lidí trpících hubeností, souvisí se životním stylem a výživou. Existují však problémy, jejichž řešení vyžaduje neodkladnou konzultaci s lékařem a dlouhodobou léčbu.

Z výše uvedeného, ​​děláme jednoduchý závěr, před zahájením procesu přibývání na váze, měli byste se poradit s lékařem, podstoupit úplnou diagnózu těla a vnitřních orgánů. Pak je tu pravděpodobnost obnovení rovnováhy váhy sami

Důsledky

Pokud někteří lidé mají hubnutí sen o krásné štíhlé postavy bez jediného gramu přebytečného tuku, jiní mají tenkost - skutečný problém, který představuje hrozbu pro blaho a zdraví.

Existuje celá řada společných a individuálních důvodů, pro které by měla být váha získána podle „normy“:

  1. Snížená vitalita člověka, apatie a nedostatek pozitivní energie;
  2. Snížení odolnosti těla vůči různým infekčním onemocněním;
  3. výskyt nespavosti a nervového zhroucení;
  4. Křehkost kostní tkáně a chrupavky;
  5. Snížená sexuální touha;
  6. Neplodnost;
  7. vypadávání vlasů, rané šedé vlasy;
  8. předčasné stárnutí měkkých tkání;
  9. Úhlost a nepřiměřenost čísla.

Jak je vidět, důvody pro rychlé navrácení jsou dostatečně závažné.

Správně opravujeme

Ti, kteří se chtějí rozhodnout, jak se k tomu dostat lépetýden, nebo co jíst, aby se lépe za 5 dnů, neměli byste začít náhle a nekontrolovatelně jíst mastné a bohaté potraviny. Z takových experimentů s tělem se mohou vyskytnout poruchy trávení nebo disproporcionální ukládání tukové hmoty v problémových oblastech.

První věc, kterou je třeba udělat, je, pokud je to možné, obrátit se na odborníka na výživu, který zohlední vaše stravovací návyky, tělesnou konstituci, zdravotní stav a vybere vhodný systém výživy.

Pokud to však není možné, zkuste dodržovat několik základních pravidel:

  1. Naplánujte si jídlo tak, aby počet přístupů k jídelnímu stolu byl asi 5-6 krát denně, chcete-li jíst mezi jídly, připravte si sendvič se sýrem a máslem nebo ořechy;
  2. Pít co nejvíce vody, přibližný příjem tekutin denně by měl být asi dva litry;
  3. Postupně zvyšovat obsah kalorií v potravinách. Je velmi důležité dodržovat určitou rovnováhu v potravinách a neustále sledovat proces přibývání na váze. Hlavními produkty přispívajícími k přibývání na váze jsou vejce, máslo, sýry s vysokým obsahem kalorií a mléčné výrobky, různé ořechy a sušené ovoce, maso a ryby, obiloviny a výrobky z mouky;
  4. Nejezte potraviny před spaním, je plná střevní poruchy a nedostatečného odpočinku;
  5. Není nutné opírat se pouze o sacharidy, což může vést k rozvoji diabetu. Vyzkoušejte tvrdějíst vyvážený, nezapomeňte na ovoce a zeleninu;
  6. Po jídle se nepokoušejte spěchat k aktivnímu podnikání, nechte si trochu odpočinout a odpočívat alespoň 10 minut, což je velmi užitečné pro dobrou absorpci zdravých kalorií;
  7. Nezapomeňte na tuky, sezonní saláty s olivovým a slunečnicovým olejem, zejména proto, že je velmi užitečná pro kůži a vlasy;
  8. Chystáte se do posilovny vám umožní nastavit přibývání na váze a zvýšit svalovou hmotu, zabraňující ukládání tuků z soustředění v problémových oblastech, a dává postavě krásné tvary. Stojí za to se snažit dělat doma moc jógy a cvičení s činkami;
  9. Nezapomeňte na pravidelný příjem komplexu vitamínů a minerálů, v tomto případě jsou velmi důležité vitamíny C, D, E, A, B6, B12, B1.

Tradiční medicína

Tradiční medicína nabízí také své vlastní recepty pro řešení otázky, jak se doma snadno dostat lépe.

Patří mezi ně odvar z přírodní sbírky bylin, které zvyšují chuť k jídlu a zlepšují funkci střev:

  1. Dbejte na dřišťál, dokonale zvyšuje chuť k jídlu a způsobuje choleretickou akci, která pomůže vyřešit problém, jak se dostat o 10 kg nebo více. Za půl litru vroucí vody vezměte 2 polévkové lžíce suchých větviček a listů dřišťálu, vařte asi dvě hodiny a před jídlem vezměte jednu třetinu šálku;
  2. Chrpa pomáhá zvýšit chuť k jídlu. Take lžička sušených rostlin, zalijeme 1 šálek vařící vody a nechámejednu hodinu. Mělo by se užívat třikrát denně, přidávat do ní med nebo džem, protože tinktura je hořká;
  3. Psí růže je velmi užitečná, můžete z ní kdykoliv namísto vody vzít odvar. Šípky by měly být naplněny vodou a vařeny asi 10 minut, pak zabaleny, trvají na dvou hodinách. Poměr ovoce a divoké růže je asi následující - pro 1 litr vody 5 lžíce.

Správná výživa není důležitá pro dobré životní podmínky a přináší postavu do požadovaného tvaru, ale je stejně důležité zachovat zdravý životní styl.

Vzdát se špatných návyků, jako je alkohol, cigarety, zvyk zaplňování v noci, nedostatek aktivního životního stylu. Sledujte denní režim, dávejte dostatek času na spánek a odpočinek a buďte šťastní!