Dieta "Minus 60"

Strava "mínus 60" je systém potravin obecně. Tato metoda hubnutí byla vyvinuta Ekaterinou Mirimanovou, která dokázala ztratit 60 kg za šest měsíců. Po několik let existence se tento způsob boje proti obezitě stal jedním z nejoblíbenějších mezi krajany.

Autorka na základě svých vlastních zkušeností vyvinula celou řadu různých opatření na hubnutí, včetně fyzického cvičení, psychologie hubnutí a samozřejmě stravy samotné.

Komplexní a pravidelné používání všech výše uvedených možností umožnilo nejen zhubnout, ale také se cítit šťastný a zdravý.

Strava „mínus 60“ se liší od mnoha jiných podobných diet v tom, že nemá žádný časový limit.

Samotná metoda by neměla být brána pouze jako způsob, jak zhubnout, je to celý systém napájení doporučený pro dlouhodobé používání.

Strava Mirimanova je považována za jedinečnou, protože autor nenavrhuje opustit produkty, ale jednoduše navrhuje sdílet jídlo a vyloučit pozdní večeře.

Základní pravidla a zásady stravování "minus 60"

Aby mohl přechod na novou dietu projít bez komplikací, Mirimanova navrhuje tři jednoduchá pravidla:

  • Nalaďtepro hubnutí;
  • Naučte se jíst v malých porcích, přičemž nahradíte „škodlivé“, ale oblíbené výrobky jejich užitečnými protějšky;
  • Kontrolujte časy jídla. Zvažte, že obsah desky je zcela závislý na čase: jedí příliš pozdě a sníží méně.

Strava „minus 60“ Ekaterina Mirimanova obsahuje několik jednoduchých, ale klíčových bodů:

  • Do 12 dnů můžete jíst naprosto všechno;
  • Pijte tolik, kolik cítíte, vaše tělo potřebuje;
  • Sůl není omezena;
  • Méně ovoce, náhražky cukru;
  • Musíte jíst přísně třikrát denně, můžete mít svačinu s povoleným ovocem a zeleninou;
  • Vezměte vitamíny.

Recepty na mínus 60 diet

Existuje několik receptů od Mirimanova, najdeme pro nás nejvhodnější recept a začneme dodržovat výše uvedená pravidla!

Salát č.1 Recept

Salát s kuřecím masem a ananasem.

Požadované produkty:

  • 1 lžíce. lžíce rostlinného oleje;
  • 1 polévková lžíce. lžíce octa;
  • Hořčice - 1 hodina. lžíce;
  • 160 gr. ananas;
  • 160 gr. bílé zelí;
  • Vařené kuřecí Aile - 160 g;
  • sůl podle chuti;

Příprava:

Nakrájejte filet na kostky. Jemně nakrájejte zelí a rozemele solí. Ananasový režim v malých řezech. Vaření obvaz z hořčice, octa, rostlinného oleje a soli. Jemně pokládejte vrstvy skleněných výrobků do sklenic, nalijte obvaz a ozdobte ananasem a zelení. Lahodný a lehký salát připraven!

Receptsalát číslo 2

Salát s fazolemi.

Požadované produkty:

  • Rajčata - 1 ks. Vařené brambory - 2 ks;
  • Vařená fazole - 1 šálek.
  • Olivy - 1/2 šálku a olivového oleje - 1 polévková lžíce. lžíce;
  • Petržel a kopr (10 g /10 g);
  • ocet - 2 lžíce. lžíce; koření podle chuti.

Příprava:

Nakrájejte rajče na kostky, smíchejte s fazolkami, okuste olejem, solí, pepřem a octem.

Nakrájené brambory vložte do misky, přikryjte petrželkou. Přidejte rajče a fazole, přikryjte koprem. Uspořádejte salátové olivy.

Být štíhlý, zdravý, krásný a žít dlouho!