Dieta na spalování tuků - zbavte se kil

Proč potřebujeme dietu na spalování tuků? Za prvé, změnit svůj život, aby byl klidný, mírný a harmonický. Dieta - to je umírněnost a harmonie ve stravě.

A i když se zpočátku bojíte umírněnosti, pak vás po chvíli povede k harmonii ve vašem životě. „ Moderování znásobuje radosti života a činí radost ještě větší ,“ řeklDemocritus .

To je jen škoda, že každý má svou vlastní představu o umírněnosti, a to i v potravinách, takže strava nikdy neopustí lidstvo, což znamená, že si musíte vybrat z nich nejmírnější z nich, abyste nechodili do extrémů a nepoškodili vaše zdraví.

Jednou z takových citlivých diet je spalování tuků. Zde nemáte ani hlad, ani přísná omezení ve stravě, ale pouze rozumný nutriční systém založený na stimulaci metabolismu a správném poměru kalorií.

Proč je tato strava nejúčinnější?

Vzhledem k tomu, že v tomto pořadí není nutné hladovět, je velmi populární. Koneckonců, nejstrašnější věc ve výživě je těžké odmítnutí jíst. Cílem stravy na spalování tuků není snížení hmotnosti, ale snížení procentuálního poměru tuku k tělesné hmotnosti. Tato metoda je založena na urychlení metabolismu a obnovení množství glukózy v krvi.

Je založeno pořadí klidového stavu v režimu napájenína kaloriích. Když tělo přijímající méně energie z potravin začne hledat v jeho rezervách. To je jen zpomalení s tímto a metabolismus, a tělesného tuku a zůstat na místě. Další věc - tuk spalování diet, v jejím těle dostane bílkoviny s potravinami, který slouží jako základ pro svaly.

Tělo neporušuje svaly, má dostatek energie k rozkladu pouze tuků. Tak se zbavíme tuků. Člověk si vybere potraviny podle svého vkusu, není třeba vymýšlet žádný konkrétní seznam potravin, což značně usnadňuje dodržování jakékoli stravy.

Zásada diety na spalování tuků

Pokrmy se plánují čtyřikrát denně. Musíte naplánovat, aby po každém jídle asi 4 hodiny projít.

Menu by se mělo skládat z potravin bohatých na bílkoviny, zeleninu, ovoce a sacharidy. Jídelní lístek je každý nezávisle, od vkusu. Hlavní věc je rozhodnout, které produkty nebudou tuk.

Při tvorbě individuálního menu se musíte řídit znalostmi produktu.

Není-li známo, vyberte výrobky z následujícího seznamu:

  • Sacharidy: 100 g kaše nebo bramborové kaše, kus černého nebo kukuřičného chleba, těstovin, čočky nebo fazolí;
  • Zelenina a ovoce: 200 g ovoce a ovoce. pokud je sušené ovoce, pak 50 g. Zelenina může být jakákoliv, pouze bez škrobu;
  • Bílkoviny: tvaroh - půl sáčku, vejce 2 ks, jogurt 100 g, lze nahradit mlékem, 100 g jakéhokoli masa, ryby. Můžete sýr 60 g a ořechy dvě polévkové lžíce.

Ze sladké bude muset vzdát, ale bude nahrazen sušené ovoce. Nemůžete se vyhnout jídlu, protože metabolismus se zastaví. Aby byly tuky odstraněny z těla, potřebujete vodu, takže byste měli vypít asi 2 litry vody denně. Všechny potraviny jsou dušené, dušené, vařené, ale pečené jídlo není možné, jinak obsah kalorií skočí.

Základní pravidla

Stejně jako v jiných závažných záležitostech má tato metoda hubnutí vlastní jednoduchá, ale velmi důležitá pravidla :

  • Snídaně v průběhu týdne by se měla skládat z 1 části bílkoviny, z čehož 1 z čeho vybírat: zeleniny nebo ovoce;
  • Oběd by měl rovněž zahrnovat stejné části bílkovin, zeleniny nebo ovoce a přidat 1 díl sacharidů;
  • Stravování v polovině dopoledne bude povinné, menu bude stejné jako v odpoledních hodinách;
  • Jídelní lístek obsahuje stejné přísady jako snídaně.
  • Dieta nemůže trvat déle než týden;
  • Pro efektivní výsledek je třeba, abyste se zapojili do snadného sportu nebo alespoň chodili častěji;
  • Na konci diety se snažte nejíst najednou všechno, zkuste postupně do stravy přidávat různé potraviny;
  • Je lepší zdržet se před spaním. Poslední večeře by měla být tři hodiny před spaním;
  • Povinné těžké pití;
  • Pokud trpíte onemocněním ledvin - bohužel, diety na spalování tuků nejsou pro vás.

Ukázkové menu

První den

  • Snídaně: 4 lžíce rýže, 2 vařená vejce, rajče, okurka, zelenina;
  • Oběd: 4 lžíce rýže, dušenémrkev a zelí cibule, 100 g šunky;
  • Snack: malé množství sušeného ovoce;
  • Večeře: řezání z bulharského pepře a rajčat, rybí dušené maso.

Druhý den

  • Snídaně: porce (100 g) nízkotučného tvarohu, můžete případně přidat sušené ovoce;
  • Oběd: 4 lžíce bramborové kaše, pečené kuřecí prsa, zeleninový salát;
  • Snack: 200 g bobulí;
  • Večeře: 2 bulharské papriky, mořské plody (150 g).

Třetí den

  • Snídaně: míchaná vejce z 2 vajec, rajčat a bylin;
  • Oběd: žitný chléb, zeleninový salát, dušené králičí maso;
  • Snack: sušené ovoce;
  • Večeře: Vařené ryby se zeleninou.

Hlavní výhody

Výhody této metody hubnutí jsou nesporné :

  • Hmotnost jde rychle na 5 kg;
  • Vyvážená strava přispívá k uzdravení;
  • Denní příjem tekutin vyčistí tělo;
  • Seznam dostupných výrobků a jednoduchá aplikace.

Pokud si myslíte, že si vzpomínáme, je to dnes nejoblíbenější jídlo. Existují však některé drobné nedostatky, na které se musíte podívat.

Tento poměr má dvě nevýhody: nemůžete mít sladkosti, sladkosti, což bude problém pro sladké zuby. Kromě toho, lidé s onemocněním ledvin budou mít těžko dostat vodu ven.

Dodržujete-li základní požadavky stravy na spalování tuků, můžete v nejkratší možné době bez námahy odstranit nadměrnou hmotnost!