Jak rozpoznat pocity tréninkové kontrakce během těhotenství

Během těhotenství, se zvýšením břicha, ženy začnou vyvíjet obavy spojené s kontrakcemi a samotnou prací. Zejména ty maminky, které očekávají své první dítě, zažívají budoucnost. Nejčastěji se obávají, že neuznávají kontrakce.

Je však prostě nemožné si je nevšimnout, navíc mnoho těhotných žen chodí do porodnice dlouho před porodem z důvodu falešných pocitů během kontrakcí.

Když nastanou tréninkové boje

Děloha ženy během celého období těhotenství je v napětí. Podle porodníků a gynekologů se tímto způsobem připravuje na nadcházející práci. V první polovině těhotenství ženy zpravidla nemají žádné pocity, které by připomínaly nástup pracovní aktivity.

Po 20 týdnech od chvíle, kdy dítě přineslo dítě, však nastávající matky stále častěji zažívají výcvikové záchvaty, které pomáhají připravit tělo na nadcházející zátěž.

V tréninkových situacích dívky popisují své pocity jako křeče nebo napětí v oblasti dělohy, během níž žaludek začíná ztvrdnout. Po nějakou dobu je žaludek kámen a pak se vrátí do normálu.

Takové kontrakce se také nazývají školení, protože tělo trénuje pro skutečný porod. Jsou také známé podle jména lékaře.Braxton Hicks, protože to byl on, kdo poprvé popsal pocity takových bojů v roce 1872. Takové „ falešnésituace jsou nezbytné pro to, aby bylo ženské lůno připraveno na porod.

To je obzvláště důležité pro ty dívky, které se chystají stát matkami poprvé. Neexistují pocity pro všechny ženy, které čekají na narození dítěte, zatímco tento jev není považován za odchylku od normy.

Tyto pocity mohou také vzniknout pod vlivem takových faktorů, jako jsou:

  • činnost ženy, zejména fyzická;
  • nadměrná mobilita dítěte v děloze;
  • nepokoj těhotné ženy;
  • dehydratace;
  • plnost močového měchýře.

Pokud víte, jaké pocity naznačují „ nepravdivé kontrakce a když se objeví, můžete se bezpečně připravit na porod.

Jak odlišit tréninkové zápasy od skutečných

Abychom byli klidní a nechodili do porodnice pokaždé s „falešnými“ kontrakcemi, musíme se naučit je odlišovat od skutečných, které signalizují začátek práce. Pokud porod skutečně začne, budou se opakovat ve stejném časovém období a budou stále bolestivější.

Při výcviku boje jsou pocity bezbolestné, necyklické, vyskytují se převážně večer a v noci. Skutečnost, že kontrakce začínají v noci, je způsobena maximálním uvolněním ženského těla v této denní době.

Kromě toho, často během dne, po shonu ženy,Všimněte si, jak začínají pocity kontrakcí. Tyto kontrakce mohou být doprovázeny křečemi nebo průjmem, přidání těchto příznaků bude znamenat, že opravdu začínáte rodit.

Skutečnost, že kontrakce Braxton Hicks začíná také uvádět dobu trvání těchto pocitů: trvá několik sekund až 2 minuty. S nárůstem trvání těchto projevů může docházet častěji, zatímco jejich trvání se nezvyšuje, což naznačuje jejich „falešnost“ .

Pokud vám kontrakce Braxton Hicks způsobí nepříjemné pocity, zkuste se rozptylovat: udělejte to, co máte rádi nebo jděte.

„falešné“ kontrakce

Musíte být připraveni na to, že „„ falešné “kontrakce před samotným narozením budou intenzivnější, začnou přibližně dva týdny před nástupem pracovní činnosti. Měli byste je vnímat klidně, aniž byste byli tak posedlí tímto stavem svého těla.

S kontrakcemi však mohou být pocity Braxton-Hicks doprovázeny takovými znaky jako:

  • žaludeční kameneet déle než 2 minuty;
  • mezi kontrakcemi pozoroval stejný interval, vyskytují se častěji 4 krát za hodinu;
  • výskyt bolestivých pocitů, které jsou progresivní povahy;
  • výskyt vaginálního výtoku, průhledného nebo krvavého;
  • kontrakce jsou doprovázeny tahovou bolestí v bederní oblasti.
Výskyt takových pocitů na začátku kontrakcí naznačuje blížící se porod, proto je lepší jít do porodnice předem. Pokudtakové znamení v sobě nepozorujete, nemáte se čeho bát.

Jediný problém těchto „ falešných “ signálů v pozdním těhotenství je, že pro ženu bude obtížnější zaujmout pohodlnou pozici. Z tohoto důvodu se může nastávající matka stát příliš podrážděnou a nervózní.

S cílem zlepšit svůj vlastní blahobyt během tréninkových bojů si můžete s takovými akcemi pomoci:

  • Udělejte si přestávku, zkuste spát;
  • Uvolněte se, zaujměte pohodlnou pozici, poslouchejte hudbu;
  • Pijte vodu, džus nebo bylinný čaj;
  • Mějte trochu svačinu;
  • Požádejte někoho z vaší rodiny, aby vám dal masáž.

V této době je třeba začít se učit, jak správně dýchat, aby v průběhu porodu s ním nebyly žádné problémy. Začátek těchto záchvatů ukazuje jejich pravidelnost, intenzitu a bolest.

Vědět, jaké pocity začnou narušovat těhotné ženy před porodem, se můžete vyhnout poruchám, které nesouvisí s nástupem porodu.