Jak rychle ztratit 5 kg?

Stává se, že v určitém okamžiku zapomínáme na pravidla zdravého stravování, necháme se v noci na večeři, jedeme buchty a sladkosti bez započítávání. Výsledkem je, že váhy ukazují bezútěšný obraz a vaše oblíbené kalhoty se sotva upevňují.

Ale pochopíte chybu a rozhodnete se ztratit 5 kg za týden. Co dělat, jak se zbavit nadváhy získané v důsledku nesprávné stravy a nedostatek cvičení?

Kontrola motivace

Aby bylo možné rychle zhubnout, je třeba se lehce spojit a dát do značného rozsahu omezení. Je lepší nezačínat tímto způsobem, pokud nejste morálně připraveni na sebeovládání. Nechoďte na extrémní dietu, pokud máte pochybnosti.

Mnozí, přemýšlející o tom, jak rychle ztratit 5 kg, si představují dokonalý obraz: tady jsem za měsíc v mých oblíbených šatech, štíhlých a krásných.

Současně mohou zapomenout na to, že k dosažení cíle budou muset omezit své oblíbené produkty, přidat významnou fyzickou námahu. To znamená, že se ukáže, že se zapojí do hry, aniž by plně pochopili důsledky svého rozhodnutí ztratit 5 kg za týden.

Je horší zastavit expresní dietu v polovině cesty než zahájit podnik. Vysvětlme si, proč: pro takový nešťastný jedlík bude porážka uložena v hlavě,budou v jeho vůli pochybnosti, sebevědomí může padnout.

Příště, když je touha zhubnout, myšlenky porážky vyskočí z paměti a pravděpodobně způsobí další zhroucení.

Je mnohem správnější vypočítat vaši sílu, zvážit klady a zápory. Jak rychle ztratit 5 kg? Samozřejmě, přísně omezující se! Pokud jste připraveni každý den na několik týdnů, aby se vzdali sladké, mouky, pikantní a slané, výrazně snížit množství kalorií spotřebovaných denně, pak rychlé metody hubnutí jsou pro vás.

Existují podmínky pro dosažení cíle?

Před rozhodnutím o rychlém průlomu ve snižování hmotnosti zvažte vaše životní okolnosti. Pokud při práci nemáte samostatnou jídelnu a je těžké organizovat plnohodnotnou večeři, buďte připraveni na to, že budete muset přivést podnosy se salátem nebo tvarohem.

Máte dvě děti a musíte být převezeni do mateřské školy nebo do školy a poté do dalších tříd? Zvažte, zda stojí za to myslet vážně, jak zhubnout za měsíc o 10-15 kg.

Není lepší zpomalit tempo, aby se pomalu, ale jistě posunulo ke stejnému cíli, řekněme půl roku? Koneckonců, nebude snadné najít čas na silové cvičení v tělocvičně s takovým rozvrhem.

Další věc, o které je třeba přemýšlet, než se rozhodnout o expresní dietě, je zdraví. Můžete s jistotou říci, že přísný rámec neublíží vaše tělo z říje?

Odváží se, pokud se vaše zdraví blížíideální, žádné chronické onemocnění, problémy s játry, ledvinami, srdcem nebo tlakem. Máte-li jakékoli pochybnosti o nutnosti rychle ztratit 5 až 15 kg za měsíc z hlediska možného zhoršení zdraví, nezapomeňte se poradit se svým lékařem a v případě potřeby provést vyšetření krve a moči.

Obecná pravidla pro expresní stravu

\ t

Blíží se setkání absolventů, byli jste pozváni do televize jako odborník nebo účastník populární přehlídky, přichází dovolená v teplých zemích a průvod na pláži v plavkách. Tyto nebo jiné důvody mohou způsobit rozhodnutí o ztrátě alespoň 5 kg za týden.

Nyní můžete najít různé techniky, jak rychle zhubnout. Všechny jsou založeny na podobných principech. Pokud dodržujete zdravý rozum a udržujete motivaci na vysoké úrovni, pak k dosažení cíle je poměrně realistické.

Zde jsou základní principy nejběžnějších a nejúčinnějších diet, které v krátké době umožňují odstranit objem v bok, břicho a ruce, aby se štíhlejší obličej:

  • stanovit nejpřísnější zákaz pro veškerou mouku a sladké (včetně chleba v jakékoli formě);
  • přezkoumejte časy jídla: po 19 hodině je jídlo pro vás tabu;
  • zaměření na čerstvou zeleninu a nízkotučné mléčné výrobky (kefír, ryazhenka, mléko, tvaroh);
  • dodržovat přísný výpočet spotřebovaných tuků, bílkovin a sacharidů, aby nedošlo k překročení "normy" pro vaši hmotnostní kategorii: norma v tomto případě bude znamenat snížení kalorií nejméně o 20-25%ve srovnání s obvyklou dietou;
  • jíst ovoce s velkou opatrností, protože velké množství sacharidů mohou snadno překročit denní limit;
  • nasycení těla bílkovinami za použití kuřecích vajec, masa, ryb, tvarohu;
  • vařte jídlo dušené, vařte je, ale v žádném případě se nesmažte;
  • Snažte se nedovolit pocit silného hladu, svačinu často, ale v malých porcích: tak dáváte tělu signál, že je vše v pořádku, není třeba panikařit a držet se strategické zásoby tuku;
  • pít hodně vody - stolní minerální voda, 1% jogurt, zelený nebo černý čaj bez cukru bude dělat, ale nápoje kyseliny mléčné s normální obsah tuku a ovocné šťávy a ovoce by měly být ponechány na méně přísné dietní fázi.

Nadměrná hmotnost se často vyskytuje nejen v důsledku výskytu tuků, ale také v důsledku strusky těla.

K překonání tohoto fenoménu, a tím ke ztrátě dalších 2-3 kilogramů, ho můžete vyčistit pomocí speciálních čajů nebo farmaceutických přípravků obsahujících ibišek, seno, kukuřičný hedvábí a další bylinky, které ovlivňují rychlost metabolismu. Čím aktivnější je metabolismus člověka, tím rychlejší je čištění všech tkání a orgánů.

Rozdíly oproti dlouhodobému přístupu

\ t

Jste-li připraveni prodloužit proces hubnutí na delší dobu, pak omezení nebudou tak závažná. Například, je nutné mít večeři, nejpozději 3 hodiny před spaním, a ne striktně po sedmi. Pokud současnětam bude pocit hladu, je doporučeno pít nízkotučné kefír.

A ještě lepší, ne jen kefír, ale kvašený mléčný nápoj s přidáním skořice, špetkou červené papriky a strouhaným kořenem zázvoru. Tato směs umožňuje urychlit metabolismus a uspokojit hlad.

V případě dlouhodobého úbytku hmotnosti můžete chléb zcela odmítnout:

  • snížit počet plátků požitých během dne;
  • vyměnit bochník černé pšenice za otrubový chléb;
  • nahradit oblíbený bochník koupit speciální lisované lupínky.

Pokud si stanovíte cíl zbavit se pěti nebo více kilogramů týdně, i tyto možnosti budou pro vás luxusem. Je lepší zapomenout na slovo "chléb" v době expresní stravy.

Je třeba pochopit, že sebemenší chybou, oslabením sebekontroly během útoku na tělesný tuk, se vrátíte na svou původní váhu nebo dokonce získáte další kilogramy. Máte hlad?

Přeskočit jídlo? Zapomeňte na svůj slib, že nebudete jíst sladkosti nebo otevřete lednici před spaním? Ujišťujeme vás, že v týdnu vás váhy nebudou potěšovat, ale chtěli jste vypadat nejlépe na pláži nebo během setkání absolventů!

Chcete v krátké době dosáhnout ohromujících výsledků? Nenechte se uvolnit, nedovolte si malé odchylky od přísných pravidel. Velmi brzy budete moci uvolnit přilnavost a jít na šetřící stravu, typickou pro tento přístup s jednoduchým názvem - „správná výživa“.

Dodržujte zdravédietní potraviny znamenají méně přísné, ale stále ještě omezení. To platí i pro konzumaci smažených jídel, mouky, sody a hamburgerů a zlomkových jídel během dne.

Po několika týdnech přísné stravy, po které se zbavíte dalších 5-10 kg, budete moci přejít na zdravý dietní systém s lehkým srdcem, abyste udrželi výsledek na správné úrovni.

Pokud chcete zhubnout dramaticky, pamatujte na fyzickou aktivitu. Sedavý způsob života je zvyk, který je třeba bojovat. Je nepřiměřené přísně se omezit na jídlo a zároveň i nadále sedět u stolu nebo ležet celý den na gauči.

Je nepravděpodobné, že budete moci ztratit 5 kg týdně. Nechcete smířit s nadváhy? První ranní jogging, cyklistika, gymnastika, fitness a horká sauna jsou prvními pomocníky.

Udržujte se v ruce a přehodnoťte celý způsob života - a dosáhnete požadovaného výsledku!