Jak začít hubnout?

Jak začít ztrácet váhu, aby se brzy získal vynikající výsledek a nevrátil se do předchozích objemů za měsíc? Problémy, jako je nadváha, celulitida, dušnost způsobená nadměrným tělesným tukem a metabolickými poruchami, se bohužel v naší společnosti stávají běžnější.

Jak udělat první kroky k nalezení štíhlé postavy? Jaká strava pro začátečníky bude mít dlouhodobý efekt a neuvolní tělo do skutečného šoku? Podívejme se na to blíže, položme to na poličky.

Rozhodli jste se: zítra půjdu na mysl, budu jíst „méně kbelíků“. Pokud tento pokus přivést se do formy není první, znamená to, že se vám nepodařilo včas zjistit, jak začít zhubnout. Někde došlo k fatální chybě. Je důležité tomu zabránit? Přezkoumejte sled akcí, zaměřte se na to, jak hladce spustit proces.

Jaký význam má dramatická ztráta hmotnosti, sednutí na nejpřísnější dietě, zbavení se 5–7 kg za týden a pak se rozpadnout a vracet tuk i objemy?

Aby začátečníci zhubli, aby se mohli pohodlně zapojit do řad příznivců zdravého životního stylu, vyvinuli komplexní programy. Umožňují hladký přechod na správnou výživu, postupně zavádějí aktivní tělesná cvičení a mění způsob myšlení, což je také důležité.

Jaký je smysl, za cenu nelidského úsilí, mučení vašeho těla a skončit s žaludečními problémy, nervovým zhroucením a neharmonickou postavou (například tenčí hrudník s boky stejné velikosti)? Pouze se správným přístupem budete spokojeni sami se sebou a získáte vynikající výsledek.

Problém v hlavě

Bohužel, jen velmi málo žen bude zajímat otázku, jak začít ztrácet váhu, aby se nedostala na okamžik, ale dlouhodobě. Většina milovníků pečení, mouky a rychlého občerstvení, zvyklá vést sedavý způsob života, trpí nadváhu.

Zároveň je přitahují pouze lákavé, jednoduché způsoby, jak se zbavit tuků. Není divu, že při volbě rychlejší než kvalitativní metody řešení celulitidy se tato myšlenka vždy promění v fiasko.

Chcete vědět, jak začít ztrácet váhu, aby účinek vašeho jednání potěšil celý život? Za prvé, nalaďte se na dlouhou cestu k dokonalosti:

  • máte na sobě dlouhou práci, budete muset změnit stravovací návyky i denní režim z hlediska fyzické aktivity;
  • pokaždé, když vidíte článek nebo radu, abyste si vybrali rychlý způsob, jak se zbavit nežádoucích svazků, zamyslete se nad tím: pokud se po těchto akcích nevrátíte zpět k předchozímu výsledku, nepoškozujte své zdraví;
  • pochopit, že vaše úsilí začne nést ovoce zítra, musíte zhubnout moudře - co nejbezpečnější pro tělo.

Tak to všechno začínápriorit. Je hloupé snažit se zhubnout za každou cenu, protože je správné ztratit tyto kilá a zapomenout na ně, bude dobré, pokud bude váš život zcela obnoven.

Zde budou důležitými prvky kontrola nad závislostí na potravinách, fyzickou aktivitou během dne, schopností říci ne špatným návykům.

Zdravá strava nebo přísná strava?

Už vás nebaví provádět bezohledné pokusy na vašem těle? Nelíbí se mučit se přísnými dietami, protože vědí, že se váha brzy vrátí? Staňte se zastáncem správné výživy - a budete s výsledkem spokojeni.

Jaká opatření jsou obvykle podpořena rozhodnutím přijmout číslo? Mladá dáma zpravidla hledá čerstvou stravu a od pondělí přísně omezuje její stravu. Velmi často, s tímto přístupem, nejen smažené a tučné potraviny, ale také mnoho zdravých potravin je zakázáno.

Extrémní metody dávají rychlý výsledek a po několika dnech chci sdílet radostná čísla s ostatními. Samozřejmě, mínus 3-5 kg ​​je hodně, a zdá se, že stejná rychlost tělesného tuku bude i nadále jít.

Ale ve skutečnosti se všechno děje jinak:

  • ztráta hmotnosti v prvních dnech dochází především v důsledku dehydratace těla, pak svaly jsou postupně spáleny, tuk je poslední jít, a před tím, s přísnou dietou, zpravidla nedosahuje;
  • jakmile člověk přejde na minimalistickou stravu, tělo je šokováno: zdá se mu, žepřicházejí těžké časy, takže stojí za to ukládat tuk na deštivý den a nedávat ho pryč;
  • to je důvod, proč je ztráta hmotnosti na dietě v prvním týdnu velmi klamná: člověk tráví více energie, než spotřebovává, což způsobuje spálení svalové hmoty, ale jakmile dojde k sebemenšímu zhroucení (jedli jste buchtu, kus koláče nebo smažené brambory), tělo doplní své tělo zásoby tuků;
  • čím více svalů má člověk, tím větší je počet kalorií, které může zpracovat za den; Podle výsledků přísné stravy se svaly zmenšují, což znamená, že více kalorií vstupujících do těla na konci experimentu se změní na tělesný tuk.

Lze učinit jeden závěr - zlikvidovat zdánlivě atraktivní metody hubnutí, které v krátké době slibují jasné vyhlídky. Dodržujte zásady zdravého stravování - a stanete se živým příkladem toho, jak zítra rychle zhubnout!

Základní pravidla pro přechod na zdravou výživu:

  • jíst o 10-15% méně než obvykle (s časem můžete ještě snížit kalorií, ale nemusíte spěchat);
  • jíst často - 5-6 krát denně - v malých porcích;
  • pít dostatek čisté, nesycené vody;
  • odmítnout potraviny, které jsou škodlivé pro tělo: smažené brambory a maso, horké omáčky a majonézu, vhodné potraviny, sporné klobásy atd .;
  • odmítají mouku a sladké nebo významně omezují jejich spotřebu;
  • nahradit smetanové cukrovinky a sušenky medem, tmavou čokoládou, sušenými meruňkami a datly;
  • po celý den okusovat oříšky;
  • jíst více zeleniny a ovoce v jakékoliv formě (polévky, saláty, kusy, čerstvé ovoce atd.);
  • snaží se zaměřit na sacharidy a bílkoviny místo tukových potravin;
  • nakupovat mléčné výrobky s nejnižším obsahem tuku;
  • zkuste bezpečné lidové prostředky na hubnutí: například čaj se zázvorem a skořicí nebo kefírem s červenou paprikou, skořicí a kořenem zázvoru;
  • zvýšení energie poskytne zelené smoothies: nalít trochu vody do mixéru, přidejte špenát, banán a jablko nebo kiwi, grind a pít pro zdraví.

Postupný přechod k aktivní fyzické námaze

Další chybou nováčků je zaváděcí dávka fyzické aktivity v prvních dnech po rozhodnutí o hubnutí. Tělo nevydrží takový tlak, zoufale odolává cvikům, "dokud nepadneš."

Tělo začíná špatně zranit, upínací síla neumožňuje tiché usínání, výrony, mikrotraumata, dislokace a jiné zdravotní problémy. Zvýšené zatížení pomáhá vidět pěkná čísla na stupnicích, ale jak dlouho to bude s tímto přístupem dostačovat?

Jak správně začít zhubnout, aby se zabránilo zranění? Zaprvé zapomeňte na přetížení nepřipraveného těla. Preferujte takové aktivity, jako je tanec, plavání, svižná chůze nebo dlouhé procházky na čerstvém vzduchu.

Přidejte k tomu trochu radostné emoce, optimismus - a brzy pocítíte pozitivní změny. Pokud máte v plánu pracovat v posilovně nebodoma s použitím činek, zahřejte se na začátku sezení a závěs na konci, postupně zvyšujte váhu závaží a počet sad.

Nepřetěžujte tělo, cvičení by nemělo nepříznivě ovlivňovat vaše srdce a klouby. V opačném případě budete muset brzy ukončit výuku.

Konečně, milujte se za to, kdo jste a nekultivujte se zdravím ve prospěch pomíjivé krásy modelu. Nemyslete ani na použití pochybných tablet, doplňků a dalších chemikálií.

Nikdy byste si neměli užívat léků nebo jiných prostředků, které by omezovaly chuť k jídlu nebo uměle zvyšovaly metabolické procesy.

Jakékoli pilulky, jejichž účel a účinek plně nerozumíte, by měl předepisovat zkušený lékař s přihlédnutím k individuálním charakteristikám pacienta a klinickému obrazu onemocnění.

Pamatujte, že zítra vypadat štíhle, dnes musíte změnit způsob myšlení! Úspěšné hubnutí!

http://youtu.be/VZW-ETAK4oI