Jak zhubnout za týden doma?

Všichni chceme být štíhlí a mít ozdobnou postavu. Pro dosažení takového výsledku je často zapotřebí větší vůle. „Šijte mě ústa“ - ptáte se po dalším vážení? Nesedí se do vašich oblíbených džínsů nebo šatů? Takže je čas zabrat mysl a zhubnout.

Důležitá událost před námi a vy se chcete v co nejkratší době dostat do pořádku? V situaci, kdy přichází narozeninová párty, firemní večírek nebo výlet do teplých zemí, vzniká přirozená otázka, zda je dost týdnů na hubnutí a co pro to udělat.

Kolik můžete zhubnout za týden?

Kolik kilogramů můžete ztratit za 7 dní? Setkáte se s řadou diet, ve slovech "zaručující" mínus 7-10 kg v krátkém čase. Ale ne idealizovat takové metody, jak zhubnout v pouhých 1 týden a pak uložit výsledek na dlouhou dobu je velmi obtížné.

Ve ​​skutečnosti je spalování tuků pracným a pomalým procesem, který vyžaduje odhodlání a odhodlání. Dokonce i se správným přístupem, když spojíte zdravou stravu a aktivní fyzickou aktivitu, nejkrásnější dieta pro rychlý úbytek hmotnosti za týden vás dovede k číslům mínus 2-3 kg čistého tuku.

Možná zjistíte, že jste ztratili mnohem více na váze - a 5 a dokonce 10 kilogramů. Ale musíte pochopit -významnou součástí tohoto výsledku budou uvolněné sacharidy a voda. Ale tělesný tuk se může držet na pozadí stresující stravy.

17 Tipy pro hubnutí

Do dne "X" tedy zbývá pouze sedm dní. Správně zhubnout - v prvním týdnu se snažíme zhubnout a výsledek v budoucnu opravit.

Zde je několik základních tipů, jak rychle dosáhnout nejlepších výsledků:

  • naladit, že na začátku, po zavedení přísných omezení v potravinách, bude pro vás těžké vyrovnat se s touhou prolomit přísnou dietu, chcete dát něco chutného do úst;
  • zavěste na začátku, pak můžete sledovat pokrok a tím motivovat k ještě větším úspěchům;
  • rozdělte svůj denní příděl do 5-6 malých porcí, sníst každé 3 hodiny - to bude normalizovat metabolické procesy, což usnadňuje hubnutí;
  • snížit denní příjem kalorií nejméně o 15% nebo lépe o 20%;
  • zaznamenat vše, co jíte a spočítat celkový počet kalorií za den;
  • vést záznamy o bílkovin, tuků a sacharidů odděleně: snaží se snížit tuky co nejvíce, jíst dostatek bílkovin potraviny;
  • dávají přednost výrobkům, které mohou tělo po dlouhou dobu saturovat; například kousat ořechy, vybrat zelené banány, ale ne přezkoušené;
  • potraviny s vysokým glykemickým indexem (zkontrolujte příslušné tabulky), stejně jako horképotraviny, jako jsou vývary, čaje, polévky;
  • mouka moučná a sladká ve prospěch zeleniny, ovoce a bobulí; ovoce je lepší jíst v dopoledních hodinách, ale zeleninový salát lze připravit jak na oběd, tak na večeři;
  • koupit nízkotučné mléčné výrobky, jogurt, vybrat 1% bez cukru;
  • kefír je vhodný k pití se skořicí, zázvorem a červenou paprikou - to pomůže rozptýlit metabolismus;
  • zaměření na obiloviny, maso, drůbež, ryby a vejce dobré jakosti a párky s klobásou by měly být zcela vyřazeny;
  • nedovolují stav "chuti vlka", protože v této době tělo pod tlakem odmítne dát tuky, opustí rezervy na "deštivý den";
  • zvyknout si pít hodně čisté vody, dělat to půl hodiny před a po jídle, ale se snídaní, obědem nebo večeří je lepší použít trochu kapaliny;
  • po 18.00 hodin se držte dál od kuchyně; týden půjde - a budete moci jíst naposledy tři hodiny před spaním, ale za přísné diety budete muset přijmout přísnější omezení;
  • nezapomeňte, aby se obrátil siluetu, musíte nejen jíst správně a snížit počet spotřebovaných kalorií, ale také poskytnout tělo s řádnou fyzickou námahou: pravidelně běží, plavat, cvičit na simulátorech nebo aktivní tance.
  • Pít více čisté vody - to pomůže klamat žaludek, dočasně zmírnit pocit sání, dá příležitost vydržet až do příštího jídla.

Fyzická aktivita je klíčem k úspěchu

Rozhodli jsme se přijmoutpro mysl a zhubnout za týden? Připravte se na aktivní sport, jinak se nenávidíte tuk.

Zamyslete se nad tím, jaké fyzické zátěže můžete pro své tělo poskytnout během následujících sedmi dnů.

V ideálním případě, pokud máte rádi práci na sobě a školení bude pokračovat.

Zde je několik možností, jak strávit čas s výhodami. Nepřehánějte to, aby nedošlo k poškození těla!

  • Rychlá chůze

Nejde o rasovou chůzi, kde je důležité dodržovat určité techniky. Chodíte do práce, chodíte do obchodu nebo jdete ven?

Zrychlete svůj krok, aktivně otočte ruce, sledujte dýchání. Je lepší zvolit klidné a tiché místo, umožní vám relaxovat a vychutnat si procházku.

  • Vzestupné a sestupné schody

Nedaleko domu se nachází park nebo plošina s vysokými schody, asi 100 kroků. Můžete využít schodiště a výškové budovy. Nejdříve projděte minimálně 10 minut rychlým krokem, poté střídejte úroveň intenzity, proveďte 10-12 výstupů a sestupů podél kroků.

  • Energetické zatížení

Cvičení činky lze provádět na podložce nebo na trávě. Vytlačte, udělejte výpady a zvraty. Trénujte ruce, záda, nohy zase, dělejte více a více opakování pokaždé, ale nepřehánějte to, zvláště pokud jste na sportu. Nezapomeňtedo zahřátí před silovým tréninkem a závěsem na konci.

  • Rekreační procházky a turistika jsou ideální pro půst dnů

Připravenost číslo jedna

Když ztrácíme váhu za týden, abychom očistili tělo a zbavili se tuku, zažíváme velké otřesy jak na fyzické, tak psychické úrovni.

Před zavedením přísných omezení na řadu známých potravin, jakož i na přechod na zvýšenou fyzickou námahu, ověřte svůj plán činnosti u svého lékaře nebo odborníka na výživu. Lékař by měl vzít v úvahu vaše individuální vlastnosti, zkontrolovat testy, provést všeobecné vyšetření, aby dieta nepřinesla poškození vašeho těla.

Mimochodem, bylo by vhodné poradit se s psychologem. Opravdu potřebujete zhubnout, nebo je problém nejistoty, úzkosti nebo nevysloveného odporu? Psycholog vám pomůže pochopit sebe a poskytnout nezbytnou podporu.

Takže na vás čeká zajímavý a poněkud pracný týden, protože zhubnout v krátkém čase není snadné. Nechť je v tomto okamžiku hlavním slovem „sebeovládání“.

Po odchodu ze 7denní diety nezapomeňte výsledek opravit, a přitom nadále odmítat mouku a sladké, cvičení, vést zdravý životní styl.