Jaký je význam japonské stravy?

Od samého názvu je zřejmé, že tato strava pochází ze země vycházejícího slunce a navzdory skutečnosti, že neobsahuje tradiční japonskou kuchyni, její vývojáři jsou skutečně japonští dietologové.

Japonská strava je populární po celém světě díky úžasným výsledkům, které poskytuje. Po dobu 13 dní, pro které je navržen, můžete zhubnout o 5-8 liber a to není limit.

Vzhledem k tomu, že dieta byla vyvinuta dietology, nepoškozujete vaše zdraví, ale naopak, japonská strava je zaměřena na stabilizaci funkce těla, na úpravu metabolismu, na jeho očištění a na normalizaci střev.

Při aplikaci se vaše tělo postupně přizpůsobuje měnícím se nutričním podmínkám. Kromě toho, na rozdíl od méně účinných programů pro hubnutí, bude výsledek japonské stravy trvat 2-3 roky, o čemž svědčí jak její vývojáři, tak ženy, které svou váhou ztratily svou pomoc.

rysy japonské stravy

\ t

Proč se liší od jiných druhů stravy? Vše není tak těžké: budete muset vzdát cukru a soli, mouky a různé druhy cukrovinek a alkoholu. Kapalina je však vítána v neomezeném množství. Mluvíme o vodě, která může být jak minerální, tak vařená.

Tato strava je vhodná pro ty, kteří se mohou udržet uvnitřprotože je nutné striktně dodržovat menu, neměnit dny a produkty. Kromě toho, pokud si dovolíte něco ze skutečnosti, že nemůžete použít, musíte vše opakovat znovu, bez ohledu na to, jaký den jste vystoupili.

Japonská strava tak trvá 13 dní v nejběžnější formě a jen velmi málo lidí ví, že ve skutečnosti je toto období od 13 dnů do 13 týdnů.

Popularita 13 dnů je určena touhou získat výsledek co nejdříve, výsledkem je nejen harmonická práce a očištění těla, ale také znatelná mínus hmotnosti. Samozřejmě, když opravdu chcete zhubnout, chcete získat výsledek okamžitě.

Ale stejně jako u všech diet, je třeba mít na paměti, že je nutné jít na dietu a jít z ní hladce. A to je prostě zakázáno jít na dietu po tzv. "Břišní svátky".

Japonská dieta bez soli je založena na vyvážené stravě a navzdory malým porcím obdrží vaše tělo všechny potřebné látky. Jeho hlavním pravidlem je maximální množství bílkovinných potravin a minimum tuků a sacharidů, samozřejmě, pokud nemluvíme o zdravých tucích. Rád bych zvlášť zdůraznil, že kromě soli se koření také nepodílí na vaření.

Před zahájením jakéhokoli programu na hubnutí byste se měli poradit se svým lékařem a vybrat si komplex vitaminů. To vyhlazuje stres, který vaše tělo dostává ze změny svého životního stylu a stravy. Pokud tomu tak není, negativnídůsledky problémů s vlasy, nehty a zuby.

Japonská strava aktivuje intenzivní práci ledvin, a proto je třeba se poradit s těmi, kdo mají problémy s ledvinami, a to v prvé řadě, zda mohou být vůbec použity, aby nedošlo ke zhoršení jejich zdraví.

Menu japonské stravy

Jídelní lístek japonské stravy je následující:

Den 1:

  • šálek černé kávy bude klíčem k úspěšnému startu;
  • Oběd se skládá ze dvou vařených vajec, 150 g vařeného zelného salátu, který může být naplněn olivovým nebo jiným rostlinným olejem, doplní sklenici rajčatové šťávy;
  • Na večeři vařte ryby s nízkým obsahem tuku - vařte nebo smažte bez oleje, pokud máte pánev bez lepidla.

Den 2:

  • příští den snídani bude zdobit šálek černé kávy v případě potřeby, můžete nahradit čajem, jeden toast obvyklé velikosti;
  • na oběd - ryby, jako obvykle smažené nebo vařené podle přání, zeleninový salát 150 g, můžete nahradit zelí, není jasné označení ve stravě, takže si můžete vybrat zelí podle chuti a kalorií;
  • Na večeři vařte 100 g hovězího masa a dopřejte si 200 g sklenice kefíru.

Den 3:

  • na snídani - káva, jako vždy, bez cukru a přísad, a jeden toast;
  • na oběd - pečené cukety z těch, které jsou větší, pokud velký nebyl po ruce, můžete si vzít několik malých, celkem byste měli dostat 200-250 gramů;
  • na večeři, vařit párvejce, nezapomeňte, že je vaříme výhradně tvrdě vařená, vaříme také 200-250 g hovězího masa a na přílohu salát: nakrájíme čerstvé zelí a trochu olivového oleje, protože obsahuje nejmenší množství nezdravých tuků.

Den 4:

  • ráno jen kávu a nic jiného;
  • jíme syrová vejce, nemůžete je nahradit vařenými vejci, pokud máte rádi křepelčí vejce více, můžete si je vzít, ale také jednu věc, navzdory skutečnosti, že jsou menší než kuřata, jejich užitečnost a sytost je mnohem více. Tři velké mrkve by však měly být vařené a ochucené olivovým olejem a 15 gramy čerstvého čerstvého sýra;
  • večeře vám dává svobodu jednání, hlavní věc je, že se skládá z ovoce, není tam žádný náznak v popisu toho, který z nich tedy působí, jak chcete. Vzhledem k tomu, že ovoce bude nalezeno a stojí za to je dále obměňovat, bude to vaše menu diverzifikovat a vy kompenzujete nedostatek organismu v různých vitamínech a prospěšných mikroelementech.

Den 5:

  • jíst obilovinu střední syrové mrkve s citronovou šťávou;
  • na oběd - ryby 200 gramů maximálně, opláchněte sklenkou rajské šťávy;
  • večeře se opět skládá z ovoce dle vlastního výběru.

Den 6:

  • ráno, jen káva - a to je všechno;
  • půl kila vařeného kuřete je zahrnuta na večeři a opět salát dle vašeho výběru: zelí nebo mrkev, zelenina nepotřebují tepelné zpracování;
  • na večeři, sekat syrové mrkve na salát s olivovým olejem, bude to příloha pro dvě vařená vejce.

7 dnů:

  • začíná čajem, jako obvykle, bez cukru;
  • na oběd si dovolíme trochu exotické: vařené hovězí maso - 200 g s ovocem, což přesně dle našeho uvážení. Zvláštní pozornost věnujte všude tam, kde je ovoce, porce 200-250 gramů, dobře, většina maxim je 500;
  • můžete opakovat večeři, která se vám nejvíce líbila, jedinou výjimkou je třetí den.

8 dní : kompletně opakovat menu 6 dní

Den 9:

  • snídaně je průměrná, pokud opravdu chcete, můžete a velké syrové mrkve, ochucené citronovou šťávou;
  • na oběd se budeme hýčkat s rybami, nyní je možné 500-700 g, rajská šťáva dokončí jídlo, jeden šálek je dost dost;
  • se líbil ovoce na večeři - můžete opakovat, ale ne více než 250g.

10 dní : kompletně zopakujte menu 4. dne

11 den : vezměte stejné menu jako pro 3. den

Den 12 :

  • mít snídani s krakováním s kávou;
  • na večeři, vařit nebo smažit 200-250 gramů ryb podle předchozího receptu, jako ozdoba - zeleninový salát, nejlépe zelí, ochucené olivovým olejem, ale pokud je již velmi těžké, můžete použít zeleninu, ale ne více než lžíce.
  • na večeři, 100 g předvařeného hovězího masa se sklenkou kefíru.

Den 13: Zopakujte naše první denní menu.

Po skončení diety byste neměli ihned zaplnit a začít používat zakázané potraviny, aby se výsledky lépe konsolidovaly, je lepší se postupně vrátit k obvyklémupotravin, aby nedošlo k zbytečnému stresu pro tělo.