Kolik kalorií je v houbách a na čem záleží?

Kdo neslyšel o tabulkách kalorií potravin? Za stručnými údaji o suchu jsou informace o tom, kolik kalorií je v určitém produktu. Pro některé to nemá vůbec žádný význam, ale pro někoho může být špatný počet za vaše zdraví a dokonce i za váš život.

Proto není špatné vědět, kolik kalorických potravin jíme. Zejména mnozí se zajímají o to, kolik kalorií v houbách?

Nuance počítání

V každém moderním stravovacím zařízení najdete pestře navržené menu s podrobnými informacemi o tom, které produkty jsou součástí určitého jídla a jeho celkového obsahu kalorií.

Lidé, kteří vedou zdravý životní styl nebo ztrácí váhu na jakémkoli nutričním systému, tak budou schopni pochopit, zda si mohou vychutnat určitý výrobek, nebo pro krásu a štíhlost pasu je lepší dát přednost něčemu méně výživnému. Tyto tabulky však nemohou poskytovat přesné informace. Způsob zpracování je skutečně velmi důležitý. Máte-li zájem o to, kolik kalorií je obsaženo ve smažených žampionech, pak můžete odpovědět, že je mnohokrát více než v čerstvých. Navíc, i v čerstvých, se může lišit v závislosti na druhu a množství 16–87 kcal na 100 g.

Zdravotní hodnota smažených hub je minimální, toto zpracování ničí většinu živin proorganismu. Obsah kalorií se však několikrát zvyšuje a závisí na složení pokrmu. Například smažením bílých hub s cibulí a přidáním pouze jedné lžíce rostlinného oleje můžete získat jídlo s obsahem kalorií 60 kcal na 100 g.

Pokud k receptu přidáte další produkty - zeleninu, vejce, mléko, zakysanou smetanu, brambory, chuť pokrmu bude bohatší, ale zároveň se zvýší kalorický obsah. Pokud budete vařit houby přidáním cibule, brambor a zakysané smetany, pak v hotovém pokrmu bude 250 kcal. Velmi důležitá je doba vstupu potravy do žaludku.

Každý orgán má svůj vlastní biorytmus av různých časech tráví trávicí trakt potravu různými způsoby. Jídla se stejným příjmem kalorií ráno a večer ji ovlivní jiným způsobem.

Kalorií v souladu se způsobem zpracování

Nakládané houby na stolech obyvatel Slovanských zemí nebudou převedeny, a to i přes zákazy ze strany ekologů. Každý, kdo se dobře orientuje v houbách a ví, kde je vyzvednout, neohrožuje otravu. Kolik kalorií se vyskytuje v nakládaných houbách?

Při výpočtu obsahu kalorií v misce je třeba vzít v úvahu zvláštnosti receptu a množství másla a cukru v marinádě. Ale v každém případě to nebude moc odlišné od obsahu kalorií čerstvého produktu. Maximální obsah kalorií v nakládaných houbách vzroste na 50 Kcal na 100 g.

Kolik kalorií je ve vařených houbách? Tento produkt je považován za nejnižší kalorii - pouze 25 Kcal na 100 g

.

Tento způsob zpracování umožňuje uložit maximální počet užitečných vlastností. Ne každý ví, že houby jsou nejsilnějším zdrojem bílkovin pro tělo: v těchto lesních produktech je dvakrát více než u slepičích vajec a 3krát vyšší než u masa.

A jako ryby se vyskytuje téměř tolik minerálů, jako je fosfor a vápník. A dokonce i v houbách, dokonce i při vaření, jsou snadno stravitelné tuky, fosfatidy, nenasycené mastné kyseliny, které odstraňují cholesterol, sacharidy - inulin a nástrahy, které jsou povoleny při diabetu. Kromě toho jsou bohaté na karoten, kyselinu pantothenovou, vitamíny D, PP a skupinu B.

Kalorie v závislosti na typu

Každý druh má svůj vlastní kalorický obsah:

  • potraviny s nejnižším obsahem kalorií jsou hříbky, chernushki, russula, medové agary a mléčné houby - pouze 16–19 Kcal na 100 g;
  • většina všech kalorií ve venezuelské agónii - 87 Kcal na 100 g;
  • Kolik kalorií obsahuje bílé houby? Odpovídáme: 34 Kcal na 100 g, i když v sušené formě je tento produkt více kalorický;
  • Bílá houba je favoritem houbařů, protože je neuvěřitelně chutná a prospěšná pro tělo. Jeho schopnost stimulovat sekreci žaludeční šťávy i ve srovnání se stejnou schopností hovězí vývar. Látky, které jsou obsaženy v produktu tohoto typu, se potýkají s rakovinou, infekcemi a kožními chorobami;
  • Kolik kalorií dostane člověk se žampiony? Samozřejmě jsou považovány za nejbezpečnější za předpokladu, že jsou pěstoványspeciální skleníky. Jsou milováni pro neuvěřitelnou smetanovou chuť a přidávají se k nejrůznějším pokrmům. V žampionech, pouze 27 Kcal na 100 g. Množství aminokyselin, které naše organismy nejvíce absorbují, převyšuje počet jiných zástupců tohoto druhu. Proto mohou být mírně zařazeni do stravy 7letých a starších.

Žampiony jsou velmi užitečné pro nervový systém, srdce a krevní cévy.