Letní dieta pro hubnutí - tráví čas s výhodami!

Když jinde zhubnout, pokud ne v létě!? Na ulici je horká a téměř žádná touha! A je tu tolik čerstvého ovoce a zeleniny, že není těžké nahradit mastné, těžké potraviny.

Hledání menu se stává jednoduchým a chutným. Kdo by odmítl krásné, šťavnaté jahody nebo třešně. Takže zatímco na policích voní šťavnaté ovoce, nejideálnější čas jít na dietu.

Co je to letní dieta?

Zásada výživy je jednoduchá: vyberte si zeleninu nebo ovoce podle svých preferencí a používejte je pouze celý den, syrový, vařený nebo dušený.

To není jen příležitost hýčkat se různými sladkostmi, ale také účinně ztratit tyto kiláry navíc. Samozřejmě si můžete kdykoliv během roku sednout na správnou výživu, ale bylo by moudré zmeškat šanci, když máte všechno a téměř nic.

Dnešní letní dieta pro hubnutí je nejrůznější recepty. Existuje mnoho směrů v této dietě, dnes je ovocná dieta a okurková dieta.

Ale budeme zvažovat monodietu -Skvělá letní dieta pro rychlé hubnutí , , která spočívá v používání stejného výrobku po celý den.

Jak ztrácí váhu?

Zelenina a ovoce mají velmi nízkou kalorii, někdy je dokonce nulová. Představte si, že vaše tělo tráví více potravin na zpracování potravin, než aby z nich dostávaly stejné kalorií. Příjem málo kalorií, nebudete hladovět, protože žaludek bude zcela zabalené s různými druhy ovoce, zeleniny a bobulí.

Zelenina obsahuje vlákninu a tělo se s ní vyrovná poměrně obtížně. Nerozpustná vlákna proto procházejí celým intestinálním traktem. Na oplátku dostanete stimulaci sekrece trávicích šťáv a zlepšenou pohyblivost, a to je očista vašeho těla.

Lékaři dlouho argumentovali, že strava není tak účinná, aniž by očistila tělo. A rozhodnout o " duších " pro střeva v ordinaci (postup není příliš příjemný), ne každý se odváží.

Další věc je loupání zeleniny. Letní strava svým vlastním způsobem “ zabíjí “ tuky ve vašem těle: vlákna získaná z produktůváží tuky a jednoduše jim brání v asimilaci, přetrvávající ve vašem těle.

A kolik lidí má užitečné mikroživiny a vitamíny během nasycení produktů z letních období? Jakýkoliv stres těla po opuštění masa menu bude bez povšimnutí.

Podmínkou pro takové jídlo je jeden: po jeho skončení nejezte všechno najednou a spoustu věcí. Pouze postupný návrat různorodýchVaše produkty zůstanou na dlouhou dobu.

Jaké potraviny jsou vhodné pro letní dietní menu?

Letní dieta patří do kategorie mono diety, což znamená, že každý den se věnujete jedné zelenině nebo ovoci, bobulí. Podstatou letní stravy je neomezená konzumace zeleniny, bobulí a ovoce. Jen pamatujte, že pokud jste jedli černý rybíz ráno, budete jíst celý den.

Pokud je pro vás obsah kalorií v potravinách neznámým tématem, podívejte se na to, které potraviny jsou vhodnější než během letní diety:

  • Ovoce. Vzhledem k tomu, téměř všechny ovoce a bobule jsou zdrojem vitamínů, antioxidantů, můžete použít všechny. Mimochodem, nemůžete použít všechny najednou. Koneckonců se objevují sezónně. Například první třešeň, pak rybíz, na konci léta jablka a granátová jablka. A v každém klimatickém pásmu jsou různé druhy ovoce a bobulovin omezeny na určité typy. Takže " přejídání " neohrožuje vás;
  • Zelenina. Můžete je taky jíst, téměř všechno. Zde jsou jen smažené brambory - to tady vůbec není. A rajčata, okurky, brokolice, cuketa, bílé zelí, rajčata, chřest - perfektně zapadají do menu letní stravy. Vyberete-li zelenou zeleninu, zpravidla „“ zbavíte vašich kalorií;
  • Kefir. Odolávat abstinenci od normálního jídla je poměrně obtížné bez fermentovaných mléčných výrobků, takže je povoleno malé množství nízkokalorického kefíru.

I v takovém výběru potravin s jedním výrobkem můžete dnes najít různé nabídky.na pár dní, takže si vybereme zajímavou a nejvhodnější variantu pro vás: letní dietu po dobu 5 dnů, 7 dní a 14.

Nařízení o potravinách

  • Jezte málo, ale často;
  • Pít více tekutin, nejméně 2 litry denně;
  • Jezte stejně jako vaše tělo vyžaduje pocit plnosti.

Vzorové menu po dobu 5 dnů

  • První den - zelenina: doplňte jakoukoliv zeleninou a po celý den jedte pouze v jakékoli formě, zaplavené minerální vodou bez plynu;
  • Druhý den je ovocný: po celý den recepce distribuujeme naše oblíbené ovoce, můžete vypít sklenku kefíru nebo jogurtu;
  • Třetí den - bobule: nic jiného než oblíbené bobule a jako vždy minerální voda;
  • Čtvrtým dnem je kyselé mléko: použití nízkotučného tvarohu a kefíru;
  • Pátý den je džus: je považován za nejtěžší den a hlad. Můžete pít tolik šťávy, kolik chcete, ale nic nemůžete jíst.

Ukázkové menu na 7 dní

  • První den: zelenina a voda bez plynu;
  • Za druhé: ovoce a minerální voda, sklenka kefíru na noc;
  • Třetí: voda bez plynu a jakékoli bobule podle vašeho přání;
  • Za čtvrté: 200 g tvarohu, kefíru a čištěné vody;
  • Za páté: minerální voda a jakákoli zelenina;
  • Za šesté: na požádání bobule, sklenka kefíru a minerální voda;
  • Za sedmé: ovocná šťáva z jednoho druhu ovoce a čištěná voda.

Ukázkové menu letní stravy po dobu 14 dnů s rozšířenou stravou

Je to nemožné a je nežádoucí zůstat na této dietě déle než týden, takže můžete přidatněkteré nízkotučné výrobky, menu se podává na jeden den, každé následující dny stačí změnit pořadí produktů podle svého uvážení.

  • Snídaně: sklenka kefíru, jedno vařené vejce, jablko;
  • Druhá snídaně: ovoce a čaj;
  • Oběd: bobule, sklenka ryazhenky, pohankové kaše;
  • Snack: pasta bez tvarového cukru bez cukru;
  • Večeře: vařená ryba, k ozdobení jakékoli dušené zeleniny.

Nedostatky a kontraindikace

Výhody takového režimu jsou zřejmé, ale stejně jako jinde je třeba uvažovat o kontraindikacích. Téměř všechna onemocnění gastrointestinálního traktu budou „v šoku“ z takového jídla. Koneckonců, naše střeva a žaludek budou muset neustále pracovat téměř na nošení. Velké množství vlákniny může způsobit zhoršení všech nemocí.

Výjezd z letní stravy, upozornění

Na konci našeho dietního režimu je důležité udržet vynikající výsledky co nejdéle. Pokud začnete jíst potraviny s vysokým obsahem kalorií na další den, pak vážně riskujete své zdraví.

Tělo nemůže tak rychle překonfigurovat a vrátit se k normálnímu fungování, protože zátěž pro trávicí systém byla obrovská a dokonce i očištění těla.

Bude ideální jíst zeleninu a ovoce ještě několik dní, přičemž do nabídky se postupně přidávají obvyklé produkty. Nejjednodušší způsob, jak začít, je zeleninová polévka nebo zeleninová polévka, můžete v hovězím vývaru. Hlavní věc je jíst šestkrát denně a v malých porcích, postupněpřidávání ryb, masa, drůbeže do vaší stravy.

Bez ohledu na to, jak je potravina v takovém režimu účinná, není nutné ji jíst po dlouhou dobu, není nutné překračovat podmínky omezení ve stravě. Tato technika může být používána správně pouze jednou za rok a poté po konzultaci s lékařem.