Mono-diety, nebo co obětuje krásu

V dnešní době téměř všechny ženy chtějí zhubnout, bez ohledu na to, jaké jsou počáteční údaje o spravedlivém sexu, alespoň pár kilo, které chce určitě ztratit. Naštěstí, aby se rozdělil o další centimetry, není tak těžké.

Hlavní věcí není přejídat se, jíst zdravé potraviny a hrát sport. Tento životní styl přispívá k hladkému úbytku hmotnosti bez poškození zdraví. Co ale dělat, když se musíte okamžitě zbavit pár tří liber navíc?

Mono-diety jsou považovány za nejefektivnější z hlediska rychlosti odstraňování „ předřadníku “. Všechny druhy monodiets pomáhají po dobu 5 dnů, týdne nebo dvou.

Rychlé monodiety

Nejlehčí z monodiet lze nazvat třídenním. Po dobu tří dnů musíte jíst jeden výrobek. Mohou to být kefír, pohanka, hnědá rýže, meloun, jablka, okurky, ovesné vločky a dokonce i čokoláda.

Kefir monodiet vám umožní pít denně a půl litru nonfat kefíru. Celý objem nápoje by měl být rozdělen do 6 jídel. Kromě kefíru můžete pít neomezené množství vody bez plynu. Kefir dokonale čistí střeva, díky čemuž se ztrácí velká část hmotnosti.

Po kefírové dietě se tělo cítí mnohem snadněji a pohodlněji. Je však obtížné držet se na jeden kefír po dobu tří dnů, proto je doporučeno, aby si začátečníci vyzkoušeli ještě před zahájením diety.pár týdnů dělat kefir půst dnů. Pokud je monodiet velmi hladový, je dovoleno jíst denně 500 gramů ovoce nebo zeleniny.

Více výživný, ale ne méně účinný, je pohanka. Pohanka je také vynikajícím čistícím produktem. Na rozdíl od kefíru, pohanka lépe uspokojuje hlad, proto je mnohem snazší sedět na pohankové mono-dietě.

V případě pohankové stravy je třeba řádně vařit: večer nalijte promytou obilninu vařící vodou na 1 díl pohanky a 2 šálky vody. Omotejte pánev ručníkem a nechte páru až do rána. Následující den použijte výslednou kaši bez soli, oleje, cukru. Do kaše lze přidávat hřebíček, černý pepř a bobkový list pouze při smažení.

Mezi povolené nápoje patří voda, zelený nebo bylinný čaj a půl litru kefíru. Je třeba poznamenat, že mono-dieta pohanky může být pozorována déle než 3 dny, například 5, 7, 10, samozřejmě, pokud je pohanka vaším oblíbeným produktem.

Jednou z nejoblíbenějších monodiets mezi odborníky na výživu je rýže. Rýže dokonale uvolní tělo, odstraní z něj strusku a přebytečnou sůl. Tvrdá dieta zahrnuje jíst prázdnou rýži, tj. bez soli a koření, od 1 do 3 dnů.

Můžete pít rýži s malým množstvím jablečného octa. Pokud opravdu chcete jíst, můžete jíst pár zelených kyselých jablek.

Existuje také sedmidenní mono-dieta rýže. Je jemnější a chutnější. Kromě rýže můžete jíst libové maso, ryby, zeleninu, ovoce, sušené ovoce. Ale ne více než 200 gramů naden Během dne je povoleno vyrábět ovocné občerstvení, až 1 kg ovoce denně. Z nápojů povolená voda, čaj, džusy, bylinné čaje.

Ztráta hmotnosti u všech rychlých monofonních diet v průměru od 2 do 5 kilogramů, v závislosti na počátečních datech, tj. čím větší váha byla před dietou, tím více kilogramu bude moci ztratit.

Odolné monodiety

Na rozdíl od stravy po dobu 5, 7, 10 a 14 dnů je monodiet po dobu 3 dnů poměrně pohodlně tolerována, kromě toho je nepravděpodobné, že budete v tak krátkém časovém období schopni získat vážné následky. Zejména pokud si zvolíte energetický systém moudře, například, nejezte jablka, pokud máte gastritidu, ale sedí na pohanky.

Dlouhotrvající monodiets nesou mnohem těžší, mnozí se nestávají monotónním a rozpadají se. Chcete-li se tomu vyhnout, je lepší zvolit dietu, která se netýká jediného produktu, který potřebujete používat každý den, ale různých složek. Jeden z nejvíce benigních monodiet je považován za dietu 6 okvětních lístků.

Navrženo 6 kusů monodiet 6 dní.

V těchto dnech je třeba jíst podle určitého vzoru:

  • První den je rybí. Můžete jíst ryby (500 g), dušené, v troubě, na grilu, vařené. Je dovoleno mírně osolit jídlo, stejně jako konzumovat rybí vývar a zeleninu;
  • Druhý den v menu zelenina (maximálně 1,5 kg). Mohou být vařené, dušené, jíst syrové, vařené saláty. I brambory jsou povoleny, ale nejlépe v salátu. Můžete přidat k jídlu sůl, koření a bylin. Můžete se nechat hýčkat zeleninovou šťávou,například mrkev nebo rajče;
  • Třetí den diety je den masa. Kuřecí prsa (500 g), vařená v troubě, vařená, dušená - jediné jídlo v menu. Pravda, můžete pít více kuřecí vývar a jíst všechny zelené;
  • Čtvrtý den se zásobí obilovinami. Každá kaše (pouze 200 g v suché formě), vařená ve vodě, dnes na počest. Kromě obilovin, můžete hodovat na semena, klíčící zrna a otruby. Doporučuje se pít vodu a v případě potřeby neslazené kvasy;
  • Pátý den je mléko. Můžete jíst 5% tvaroh (500 g) a vypít mléko;
  • Nejchutnější je šestý den. Surové nebo pečené ovoce (1,5 kg) - základ dnešní stravy.

Sedmého dne si můžete trochu odpočinout a zařídit nakládku, tzn. členění. Stojí za to se trochu hýčkat a jíst něco zakázaného. Pokud je síla vůle a touha dostatečná pro další průlom, můžete dietu opakovat od začátku. Úbytek hmotnosti na tomto monodietu je od 3 do 5 kilogramů týdně.

V naší době je populární mono-dieta Margarita královna. Trvá 9 dní. V prvních 3 dnech musíte jíst rýžovou kaši. Rýže (250 g) by měla být večer namočena ve studené vodě a ráno vařit. Každou hodinu jsou malé porce. Poslední jídlo před 19:00.

Příští tři dny jsou kuřata. Kuře (1 kg) by se mělo vařit bez kůže a celý den jíst.

V posledních třech dnech je nutné jíst čerstvou nebo vařenou zeleninu. Během dne je dovoleno jíst tolik zeleniny, kolik se vejde do nádoby o hmotnosti 800 gramů.

Indieta čas zakázán cukr, sůl, koření, alkohol. Voda a zelený čaj se mohou vypít do 17.00. Pokud je žízeň nesnesitelný večer, můžete vypít další sklenici nesycené vody.

Podobně jako dieta Margaret je královna 10 dní. Skládá se ze 3 fází po dobu 3 dnů, plus ještě jeden vykládací den kefíru. Na 10denní dietu v první fázi musíte jíst kuře, ve druhém - kyselém sladkém ovoci (1,5 kg), ve třetím - nízkokalorickém sýru (až 300 g) a suchém víně. Dokončete celý tento den kefíru.

Pokud je velmi těžké vydržet 10 dní, můžete vyzkoušet sedmidenní dietu. Je lepší začít v tomto případě od pondělí.

Monodiet na 7 dní může mít následující menu:

  • Pondělí: jeden druh ovoce - 1 kg;
  • Úterý: kuřecí řízek bez kůže - 500 g;
  • Středa: nějaký druh zeleniny - 1 kg;
  • Čtvrtek: dušená nebo vařená cuketa - 1 ks;
  • Pátek: tvaroh - 500 g, mléko - 1 l;
  • Sobota: kaše - 300 g (což znamená vločky);
  • Neděle: meloun nebo meloun - 1 kg.

Všechny monodiets jsou navrženy pro rychlý úbytek hmotnosti. Doporučuje se aplikovat je ne více než jednou za měsíc nebo dva, aby nedošlo k poškození vlastního zdraví. Také je nutné ponechat mono-dietu postupně, jíst převážně nízkokalorické, vyvážené jídlo.