Naučte se plavat!

Plavání je jedním z těch sportů, jejichž zaměstnání dává lidskému tělu naprostou většinu výhod. Má mimořádně pozitivní vliv na celé tělo, působí téměř na všechny svaly těla, dokonce i na obličejové, posiluje kardiovaskulární, pohybový aparát a dýchací systém.

Lidé, kteří se věnují plavání, zaznamenávají zvýšený výkon, jejich tělo je schopno lépe odolávat nachlazení a během dne je méně unavené, během tříd se vyvíjí vytrvalost.

Mnozí se však nemohou chlubit tím, že umí dobře plavat, ale absolutní většina by se chtěla naučit, jak to udělat správně, a to i v různých stylech: blbost, prsa a motýl.

Jak se naučit plavat

Můžete začít plavat v každém věku. Pokud se bojíte utopit, měli byste si pamatovat některá pravidla a odborné rady. Nejistota, nedostatek informací, které lze očekávat ve vodě, může vyděsit. Pokud jste se již předem naučili pravidlům chování, nebude nutné se bát.

Nezačínejte tedy pouze sami. Pokud chcete vědět, jak se naučit plavat na vlastní pěst, pak nejprve mějte na paměti, že to může být nebezpečné. Začátečník plavec by měl být pod dohledem, ne-li trenér, pak alespoň zkušenější plavec, aby odpovědělv neobvyklých situacích.

Když přemýšlíte o tom, jak správně plavat, měli by si začátečníci pamatovat, že by to mělo být prováděno v mělké vodě av nepřítomnosti silného proudu, takže se můžete kdykoliv postavit a dýchat bez udušení.

Obecně přijímaná pravidla říkají: neplavou ve špatném počasí, pokud je nádrž otevřená, a pokud se počasí po špatném počasí změnilo, je naléhavé ji přerušit a vyrazit na břeh. Neplavejte v příliš studené nádrži, pokud nejste mrož. Studená voda obecně nepodporuje učení a plavání a jsou možné i neočekávané záchvaty.

První kroky

První věc, kterou musíte zvládnout, je naučit se udržet se ve vodě. Být v bazénu, můžete udržovat své tělo, svíral pravidelně přes palubu.

Pokud se nacházíte v otevřené nádrži - uvolněte končetiny, vraťte se do plic a pokuste se, abyste se vznášeli na hladinu, měli byste to udělat v různých polohách, na břiše, na zádech a na obou stranách v zatáčkách. nebudete tvořit důvěru.

Můžete si pomoci s rukama, šířit je do stran a dělat hladké pohyby, jako by se tělo zvedalo z vody.

Vyzkoušejte ve všech situacích, které se vyvíjejí na vodě, nepropadejte panice. Křeč nohou nebo úder do hloubky by vás neměl vést do kritického stavu a zasahovat do vašeho myšlení. Za prvé, musíte se zbavit křečí, ohýbání nohou na kolenou a tažení nohy nohy přes sebe.

Poté, stejně jako v případě hlubokého místa, můžete vždy ležet.na vodě a zůstaňte tak dlouho, dokud nepřijdete na záchranu nebo se nebudete moci přesunout na břeh.

Pro plavání stačí naučit se správně dýchat. Vdechnutí by mělo být provedeno ústy a pomalu vydechnout nosem, vrhnout hlavu do vody a vynořit se z nového dechu.

Ujistěte se, že máte plavecké brýle. Máte-li brýle, nemusíte zavírat oči, když je touha naučit se plavat pod vodou. Ano, a během normálního plavání, neblikejte, protože voda se vám neustále dostane do očí a v bazénech je obvykle chlorována.

Mosaz

Jakmile se naučíte plavat, můžete se naučit plavat. Nejjednodušší styl je prsa. Chcete-li vědět, jak se naučit správně plavat prsa, studujte pohyb nohou při plavání v tomto stylu.

Je snazší je trénovat, opírat ruce o plovoucí desku, pak bude veškerá propagace prováděna pouze pomocí nohou. Pro začátek musí být narovnané nohy ohnuty na kolenou a zatáhnout paty k tělu, čímž se vytvoří pravý úhel dolní části nohy se stehnem.

Dále je třeba ostře narovnat nohy tak, že je poněkud roztáhnete do stran v kruhu, jako by se jejich nohy vzdalovaly od vody. Natáhněte nohy znovu, plavání na vzdálenost. Poté se pohyb opakuje znovu a znovu. Pak musíte pohybovat rukama.

Abyste zabránili plavci potopit plaveckou desku, můžete ji držet mezi nohama a pak začít trénovat ruce. Narovnané přední ruce udělají kruhové pohyby po stranách, hrabají vodu dlaněmi atak tlačí tělo dopředu.

Když dosáhli úrovně hrudníku, je nutné je spojit do kruhu a narovnat, přičemž se zároveň snaží učinit odpor vody nejméně. Po tom, synchronně trénujte ruce a nohy, současně tlačíte nohama a pažemi, dýchejte ústy nad vodou a vydechujte nosem ve vodě.

Crol

Zvažte, jak správně procházet. Tento styl je nejrychlejší. Pohyb nohou musí být také zpracován s plaveckou deskou. Když se opíráte o desku rukama, musíte si vyrovnat nohy, protáhnout si prsty na nohou a bez ohnutí kolen se střídavě pohybují patou nahoru a dolů, jako by se nad nimi otáčely.

Ukazuje se tedy, že nohy dopadají na povrch jako nějaký druh ploutve a tlačí tělo dopředu. Pokud se provádí správně, bude cítit únavu v bocích. Teď si ruce - práce je začít na místě, naklonil se dopředu a natáhl se dopředu.

Ohnutí jednoho z ramen, otevřené dlaně a kartáče tvoří čepel, která shrabává vodu pod tělem, přechází do úrovně pásu a kyčle. Pak se ruka v kruhu zvedne z vody a jde dopředu do výchozí pozice nad vodou, zatímco další ruka tah. Zvláštní pozornost věnujte dýchání, které musí být hluboké a opakovat každý druhý úder.

Na rekreaci ve vodě se naučte plavat na jednom místě. K tomu, aby se pohyby s nohama, jako by chodil, zároveň dělat kruhové pohyby s rukama od sebe, aniž by hluboce klesal, ale zároveň tlačí vody dolů a do stran.

Stále existují plavecké styly, a pokud si přejete, můžete se naučit, jak se správně naučit plavat motýlek, ale tento styl vyžaduje delší trénink.

Jak se naučit plavat pod vodou

Potápění vyžaduje dovednost a obratnost, ale hlavní je nikdy nezapomenout na bezpečnost chování na vodě.

Pokud se rozhodnete skočit, potápět se a plavat, vždy se nejprve rozhlédněte a prozkoumejte místo, kde se nacházíte. Dno pro potápění by mělo být bez cizích předmětů, kamenů a tak dále.

Hloubka v tomto místě musí být dostatečná, aby nedošlo ke zranění částí těla při skákání. Nikdy to neudělejte sami, vždy by měl být někdo, na koho se můžete obrátit o pomoc.

Pokud nejste v bazénu, kde můžete vždy chytit stranu, ale v otevřených vodách, nesmíte zapomenout, že proud se může stát další překážkou mezi vámi a pobřežím.

Když se v něm objeví první, není to panika, pokud vás začne tlačit z pobřeží. Neměli byste plýtvat svou energií na zbytečné broušení, soustředit se a začít plavat pod úhlem k proudu, zpočátku se můžete s ním vyrovnat paralelně, postupně se odchylovat k břehu. Použijte styl, který vám umožní plavat s i dýchání, vhodné pro tento - prsa a procházení.

Mělo by se vždy pamatovat na to, že plavání, které nám dává tolik zdraví, mu může také sloužit, pokud se nebudete řídit základními pravidly, takže buďte ostražití a opatrní.