Optimální dieta pro vytvoření dokonalé postavy.

Sportovní aktivity ke zlepšení postavy a vytvoření reliéfních svalů jsou nezbytné pro vytvoření harmonických proporcí. Ale pouze fitness dieta pro hubnutí v kombinaci s fyzickou námahou pomůže vytvořit dokonalý vzhled.

Jak se podobná dieta liší od běžných stravovacích režimů používaných pro hubnutí?

Vlastnosti diet pro tvarování těla

\ t

Každý ví o kulturistice. Sportovci zapojení do tohoto sportu demonstrují štíhlé postavy s dokonalou svalovou úlevou.

Pokud je většina mužských kulturistů obdivována, ne všechny ženy jako atletky. Ženské tělo je ceněné pro své krásné formy, ne pro svalnaté míchání.

Nedávno se v módě objevil nový sport, fitness bikiny. Navzdory skutečnosti, že v mnoha ohledech je vytvoření krásného těla při fitness-atletice v souladu s kulturistickým algoritmem, je tento efekt dosažen poněkud odlišně.

18

  • prakticky vyloučit z denního menu výrobky, které mají ve svém složení tuky - neměly by být přijímányvíce než 3 g;
  • používají vyvážené potraviny složené z komplexních sacharidů a bílkovin.

Proteiny se podílejí na metabolických procesech, díky nimž je zachována imunita, vzniká správné množství hormonů.

Sacharidy jsou sloučeniny, které se přeměňují na energii, dávají sílu životnímu procesu, poskytují dlouhodobý pocit nasycení.

Při utváření postavy se trénink provádí denně. Během aktivních pohybů zpomalují metabolické procesy metabolismu, narušují činnost žaludku, způsobují nepříjemné jevy: říhání a periodickou nevolnost.

Pokud je cílem více fitness stravy je pomoci zbavit se kil, nejméně 1,5 - 2 hodiny by měly projít z tréninku na poslední jídlo. A před tréninkem ke zlepšení spalování tuků pít šálek černé kávy nebo zeleného čaje.

Když potřebujete zlepšit svalovou úlevu, pak půl hodiny před třídou je třeba si vzít proteinový nápoj a jíst všechny plody s nízkým glykemickým indexem. Plnivový proteinový nápoj se prodává v hotové formě, poté se zředí vodou. Množství nápoje - 0,20 g /kg hmotnosti. Můžete ji nahradit mlékem.

Během tréninku vypijte čistou vodu nebo pomerančový džus každých 20 minut.

Diety pro vytvoření dokonalé postavy

Existují 2 možnosti stravování fitness bikiny.

Tvrdá verze je analogem stravy nazvané sušení těla. Ale sušení těla je spíše způsob života a taková dieta nemůže být pozorována déle než 7 dní - vede tělo kstresující stav. Ale rychle pomáhá zbavit se nadváhy.

Jídlo je přísné: 5 hodin před tréninkem nespotřebovávají bílkoviny a po dobu 1,5 hodiny nejedí vůbec nic, během cvičení a poté je zakázáno pít hodinu. Taková dieta může být použita pouze v extrémních případech a fitness dieta se doporučuje hlavně pro muže. U žen se rychle vyskytuje dehydratace a existuje pravděpodobnost, že se v krvi objeví organoterapeutická těla.

Pokud pociťujete závratě, závratě, pak je nutné experimenty na sobě okamžitě zastavit a jíst něco, co obsahuje glukózu. Akumulace ketonových těl je také možná u mužů.

Měkčí fitness dieta po dobu 14 dnů. V den, kdy musíte jíst 5krát. Menu je sestaveno na 2 týdny dle následujícího principu.

Snídaně začíná jídlem s komplexními uhlohydráty - kaši nebo obilovinami, k nim se přidává tvaroh, vejce - pro 2 vejce, 1 žloutek, sklenici citrusové šťávy nebo ovoce nebo bobule. Druhá snídaně - možné varianty: mrkvová šťáva a tvaroh, ovocný salát a jogurt, vařená rýže a zeleninová šťáva.

Oběd musí zahrnovat pokrm složený ze sacharidů, bílkovinných potravin, salátu - zeleniny nebo ovoce. Večeře - bílkoviny, sacharidy, ovoce nebo bobule.

Zeleninové saláty jsou ochuceny slunečnicovým nebo olivovým olejem v malých množstvích. Celková hmotnost příjmu potravy pro 1 čas:

  • snídaně a oběd - 200-250 g, z toho 100 g sacharidů;
  • svačina a oběd - 100 g;
  • večeře - 150 g.

DoEnergetická hodnota fitness diety v denním menu pro hubnutí by měla zahrnovat produkty obsahující nejvýše 1800 kcal.

Účinná dieta pro tvarování těla

\ t

Dieta fitness bikin pro sušení těla je považována za nejúčinnější způsob hubnutí a vytváření svalové úlevy. Aplikujte ho na muže a ženy.

Základní zásady jsou následující:

  • Denní příjem kalorií se snižuje o 20–30%. Během jednoho měsíce by mělo 1,5-2 kg zmizet na úkor vrstvy tuku, ale zároveň by neměl klesat svalový objem;
  • Aby se snížil příjem kalorií, jsou tuky nejprve vyloučeny a poté rychlé sacharidy;
  • Bez rostlinných tuků a aminokyselin nelze dosáhnout reliéfních svalů. 10% stravy jsou potraviny, které obsahují tuk: ryby, rostlinné oleje;
  • Nezapomeňte užívat vitamíny, jinak se svalová hmota rozpadne;
  • Výrobky by neměly obsahovat jednoduché sacharidy. Komplexní sacharidy obsahují obiloviny, neslazené ovoce, zeleninu;
  • Frakční výživa - 5-6krát denně, ne méně. Během tréninku a před ním se do těla vstřikují koktejly bohaté na bílkoviny a přípravky s aminokyselinami ve formě kapslí;
  • Z výrobků během sušení lze získat pouze 60% požadovaných bílkovin, tělo nelze postavit bez dodatečného doplňování.

Pokud ve většině diet není pitný režim omezen, pak kondiční dietní sušení pro muže stanovuje limit kapaliny spotřebované 2, 5 l - to zahrnuje polévky a proteinové koktejly, pro ženy - 2 l.Je nutné se snažit snížit příjem soli na minimum, odstranit cukr, banány a brambory ze stravy.

Doba trvání diety pro sušení těla do 6 týdnů. Pro fitness sušení dietní menu pro první týden vypadá takto.

Pondělí:

  • snídaně - kaše,
  • oběd - filet s okurkovým salátem;
  • svačina - záď na vodě;
  • večeře - ryby se zeleninovou oblohou.

Úterý:

  • snídaně - cereálie, dušená na vodě, vařená vejce;
  • oběd - rybí polévka se zeleninovým salátem a kusem ryb;
  • svačina - tvaroh se sušenými meruňky;
  • večeře - ryby se zeleninovým salátem.

Středa:

  • snídaně - proteinová omeleta s mlékem;
  • oběd - vařené maso se zeleninovým salátem;
  • ryby s chřestem a chřestem;
  • večeře - mléčné výrobky.

Čtvrtek:

  • snídaně - kaše a čaj;
  • oběd - mořské plody se zakysanou smetanou, pepřový salát;
  • polévka - zelí 2 druhy - květák a brokolice;
  • večeře - mléčné výrobky.

Pátek:

  • snídaně - vejce, rajčata, čaj;
  • oběd - houbová polévka;
  • salátový - zeleninový salát;
  • Večeře - ryby s dušeným zelím.

Sobota:

  • snídaně - proteinová omeleta, celá okurka, zelený čaj;
  • polévka - fazolová polévka s filetem;
  • salát s okurkou a rajčaty;
  • večeře - ryby se zeleninovým salátem.

Neděle:

  • snídaně - kaše s rozinkami, čaj;
  • oběd - ryby s dušenou zeleninou;
  • salátový ovocný salát;
  • večeře - chobotnice s tvarohem.

Pokud trpíte pocitem hladu, je přípustné jíst jablko nebo grapefruit. V týdenním menu můžete vidět, jaké produkty můžete vstoupit do stravy. Počet produktů pro ženy a muže v porcích se liší o 70-100 g.

Příští týden - strava je snížena o ovoce. V den je přípustné jíst 1 kus.

Další týden - ovoce je zcela odstraněno z menu, ale tam jsou přidány otruby - 2 lžíce denně.

Čtvrtý týden - množství bílkovin klesá - ovoce se vrací, přidává se množství obilovin.

Pátý týden převažují výrobky z kvašeného mléka: kefír, nízkotučný tvaroh, jogurt.

Šestý týden - návrat do menu 1 týden.

Přítomnost chronických onemocnění během sušení nebo fitness stravy je nepřijatelná. Ztráta více než 8-10 kg za 6 týdnů může způsobit vážné zdravotní problémy!

Všechny diety tohoto typu jsou určeny pouze pro zdravé lidi, zejména sportovce. Pokud člověk, který je daleko od sportu, chce vytvořit svalovou úlevu, měl by vstoupit do sušárny pod dohledem odborníka.