Půst strava: pravidla a strava

Mnoho žen musí pravidelně upravovat svou váhu. Zvláště důležité je to udělat po svátcích. Pokud tělesná hmotnost není tak velká, stojí za to provést korekci pomocí vykládací stravy.

Výhody dnů nalačno nad dietou

Přibližně 70% lidí se domnívá, že jejich váha převyšuje normu. Aby se dosáhlo půvabné postavy, jsou připraveni mučit svá těla dlouhými dietami, odmítat konzumovat tuky, sůl a uhlovodíkové produkty.

V tomto případě je tělo skutečně ohroženo, protože vyloučení důležitých složek z potravy po dlouhou dobu vede k narušení přirozeného metabolismu, který je plný různých onemocnění endokrinního systému, jakož i trávicího traktu.

Hlavní věc je správně přistupovat k procesu:

  • Opravy pomocí dnů nalačno je mnohem jednodušší a bezpečnější. Současně tělo nezažije mnoho stresu a bude moci pokračovat v normální práci bez selhání;
  • Dietní výživa často vede k neúspěchu. Po dlouhém omezení oblíbených potravin dochází k poruchám. Kvůli tomu se hmotnost nevrací pouze na předchozí hodnoty, ale může je výrazně překročit. Krátkodobé odmítnutí potravin, které jsou mastné a s vysokým obsahem sacharidů, naopak pomáhá tělu odstranit toxiny azvyšuje jeho funkčnost;
  • Maximální vypočtená dietní dávka po dobu 7 dnů. V tomto případě však nelze očekávat působivý výsledek. Dokonce i týdenní omezení v potravinách může vést ke zhroucení střev, žaludku, snížení produkce nezbytných enzymů, zhoršení chronických onemocnění;
  • Vykládání stravy po dobu 3 dnů je považováno za nejvhodnější a nejužitečnější. Během tohoto období dochází k účinnému čištění, které není komplikováno porušením zažívacího řetězce;
  • Samozřejmě, v závislosti na vašem zdravotním stavu, můžete vykládkovou dietu prodloužit na 5 dní. Doporučuje se však, aby se taková opatření řídila jen zřídka, pouze v případě nouze. Optimální doba je nejvýše 3-4 dny;
  • Je žádoucí i během krátkodobého vypouštění poskytnout tělu všechny nezbytné prvky, včetně komplexu vitamin-minerál. Pokud je to možné, je lepší se poradit s odborníkem na výživu. Určitě vám řekne, která možnost je výhodnější;
  • Vykládací dieta pro těhotné ženy je možná pouze se souhlasem gynekologa, pokud existují indikace o hubnutí. V tomto případě je třeba mít na paměti - dítě absorbuje živiny, které jsou v těle matky. Pokud je některá složka obsažena v nedostatečném množství, dramaticky se zvyšuje hrozba vývoje plodu a také vyčerpání ženského těla;
  • Během doby vykládky nezapomeňte vypít velké množství kapaliny. S její pomocí aakumulované toxické látky jsou eliminovány a rovnováha vody a soli je normalizována.

Jelikož je rozhodující názor odborníků v procesu hubnutí, doporučuje se naslouchat jejich radám. Například příklad Eleny Malyshevové, která již delší dobu vyučuje zemi, jak vybudovat příslušnou dietu, bude užitečný.

Dny nalačno na dietě Eleny Malyshevové: ztráta hmotnosti bez problémů

Opravdu, kdo by měl být dokonale informován o složitosti úbytku hmotnosti, ne-li lékař lékařských věd? Systém vyvinutý firmou Elena Malyshevaya vám umožňuje rychle, spolehlivě a účinně eliminovat nedostatky v obraze spojené s nadbytkem podkožního tuku.

Existuje několik směrů, kterými hlavní lékař dal své elegantní ruce. Patří mezi ně zeleninová verze, která vám umožní nasycení těla vitamíny, zbavit se opuchů a odladění střev.

Doporučený den vykládky zeleného čaje a grapefruitu také pomáhá odstraňovat přebytečnou tekutinu bez použití farmakologických přípravků. Bezproteinové vypouštění pomáhá zvyšovat náklady na energii, což stimuluje redukci tuku.

Obzvláště zajímavé bylo, když se pěstovaly nalačno, protože tato obilnina je spíše výživná a neumožňuje pociťovat pocit hladu. Používání rýže k čištění se doporučuje maximálně jednou za 3-4 dny.

Při použití konvenčních obilovin nebude možné dosáhnout požadovaného účinku. ToBohužel, mletí rýže vede ke snížení jeho prospěšných vlastností. Proto je nutné před vykládkou zakoupit hnědá, nezpracovaná zrna, ve kterých jsou plně zachovány uhlohydráty a vlákniny.

Jak by měl být během vykládky vybudován den?

  • Od večera je třeba připravit rýži. K tomu se 150 g obilovin nalije čistou vodou a nechá se přes noc;
  • Ráno se rýže důkladně promyje a vaří. Je zakázáno používat jakékoli koření, včetně soli;
  • Výsledný výrobek je rozdělen do pěti přibližně stejných částí. Potřebují jíst v pravidelných intervalech. Poslední jídlo - 3 hodiny před spaním.

Před vykládkou byste neměli zaplnit budoucnost, sníží se účinnost postupu. Uvolnění tuku se roztaví rychleji, pokud opustíte výtokový den postupně. Doporučuje se vařit lehkou snídani a na oběd používat stejnou rýži.

Nejlepší možností je, když se vykládka uskuteční v polovině týdne. V pracovní den, tam jsou mnohem méně pokušení a příliš málo volného času se oddávat sny o zakázaných nádobí.

Je-li z jakéhokoli důvodu nezbytné prodloužené dietní omezení před jídlem, bude den půstu předběžnou přípravou a značně usnadní proces zvyknutí si na tuhou stravu.

Při plánování potravy nalačno po dobu 4 dnů nejezte rýži.Menu je třeba maximálně diverzifikovat s komponentami, kterédokonale v kombinaci s zrny a nezasahují do čištění.

Patří mezi ně:

  • kompot vyrobený z čerstvého nebo sušeného ovoce bez přidaných sladidel;
  • odstředěné mléko, které by mělo být použito při namáčení rýže nebo při přípravě;
  • bylinné infuze v závislosti na indikaci.

Tyto složky nelze zneužít, stejně jako konzumovat mléko odděleně od rýže. Je možné pít vodu půl hodiny před jídlem nebo hodinu po jídle.

Rýže je těžký výrobek, takže je nežádoucí často sedět na vykládce s použitím pro osoby trpící chronickými patologiemi trávicího traktu. V tomto případě se doporučuje provádět vykládku nejvýše jednou týdně.