Rychlá a účinná strava

Pro ženy, které chtějí rychle zhubnout, vyvinuli odborníci tuto metodu hubnutí jako rychlá dieta. Mělo by se však připomenout, že se rychle k vám brzy vrátí libry a výsledek může mít špatné následky.

Rychlá strava obecně je krátkodobá, ale účinná dieta, jejímž hlavním cílem je rychle ztratit další kilogram nebo dva.

V podstatě, rychlé hubnutí metoda může velmi dobře pomoci, pokud čekáte na dovolenou nebo na dovolenou, a je to jen těch pár kilo navíc, které zasahují do vašeho ideálního vzhledu.

Nejrychlejší a nejúčinnější dieta

Téměř všechny metody rychlého hubnutí jsou založeny na půstu. Ale například, jeden půst den prostě nebolí, a pokud uspořádáte "kefír pondělí" před půstem den, bude to nejen pomůže ztratit další kila, ale také zlepšit střeva a žaludku. Tato metoda vám neublíží, ale váha ve skutečnosti neodejde.

Aby bylo dosaženo očekávaného výsledku, budete muset jít k extrémním metodám - ostře se omezí na potraviny, tzn. hladovět Obecně platí, že rychlá a účinná strava je půst dnů, které jsou založeny na banány, kefír, jablka a pohanky.

Pro dosažení maximálních výsledků bude stačit sedět na 2-3 pracovní dny a nakonec s plným počtempůst (můžete použít pouze vodu) s klystýrem.

Ale zda výsledek zůstane nebo váha se opět zvýší - to je otázka!

Pokud máte dostatek vůle neustále se snažit omezit se v kaloriích, pak bude možné výsledek ušetřit, zejména pokud navštívíte bazén nebo posilovnu několikrát týdně.

Nicméně skutečně normální dieta bude ta, v níž bude hmotnost postupně klesat a výsledek zůstane po dlouhou dobu. Ale to vše závisí také na správnosti vaší stravy.

V této situaci by bylo nejvhodnější odmítnout používání velkého množství cukru a soli, sody a rychlého občerstvení a bylo by také správné opustit pevné a pozdní večeře.

Ryby a maso by se měly vařit pouze v páře a zelenina bude lépe konzumována čerstvá. Sladké a dezerty by měly být jen na dovolené, nemělo by to být každodenní jídlo.

Nejrychlejší dietou je expresní dieta speciálně určená pro co nejrychlejší hubnutí. Délka těchto diet nepřesáhne 5 dnů. V tuto chvíli je večeře zcela nepřítomná a množství jídla se občas snižuje.

Často se také vyjadřují diety jako mono diety, tzn. použití jediného výrobku. Například šťáva, kefír, pohanka nebo použití určitého ovoce.

Nejrychlejší dietní menu může vypadat takto:

  • Snídaně: 1 vařené kuřecí vejce a neslazený čaj;
  • Druhá snídaně (do 12:00): nízkotučný tvaroh(můžete použít skim) a sklenku kefíru;
  • Oběd: 150 gr.dušená ryba s čerstvým zeleninovým salátem, ochucená citronovou šťávou (olej je zakázán) a ovoce;
  • Večeře: čaj bez cukru.

Pokud se budete držet takového plánu po dobu tří dnů, můžete ztratit 3 - 4 kg, ale nesmíte zapomenout, že byste neměli zůstat na takové dietě příliš dlouho, protože to může vést k negativním výsledkům.pro výsledky těla.

A také byste neměli zapomínat, že dynamika stravy vypadá nejčastěji takto: první den je vstup, druhá nebo třetí nebo čtvrtá je hladovění, pátá je cesta ven ze stravy.V tomto případě je dieta postavena s ohledem na skutečnost, že před přípravou na půst je nutné vyloučit konzumaci sacharidů a tukových potravin (nejíst ryby, luštěniny atd.).

Na snídani je dovoleno pít pouze zelený čaj bez cukru, na oběd můžete jíst syr, zeleninu a zeleninu, saláty lze naplnit citronovou šťávou nebo olivovým olejem bez soli a jiných koření a koření.

Stojí za to vzdát se večeře úplně, po 7 hodinách pít pouze vodu nesycenou sycením nebo zelený čaj.

Cukr, smetana, náhražka cukru jsou zakázány!Pátý den je cesta ven ze stravy, můžete jíst všechny stejné potraviny jako první, pouze postupně přidávat mastné a sacharidové potraviny a přechod na normální stravu.

Je také možné zařídit dny brambor: týden, aby se jedly pouze brambory naskládané v uniformě, bez soli a pepře.Zhubnout v týdnu tím, že jí tuto metodu může být na 3 kg.

Příklad nouzové stravy

Energetická kapacita této metody hubnutí je 1300 kcal.

Základní pravidla a klíčové body rychlé stravy po dobu 3 dnů: zelený čaj a čistá minerální voda bez plynu lze vypít tolik, kolik chcete, ale množství odstředěného mléka na čaj by nemělo překročit 250 kcal.

Po 7:00 odpijte čaj bez mléka nebo cukru. Saláty mohou být vyrobeny z celeru, okurek, hlávkového salátu, jablek, paprik, rajčat, luštěnin a kukuřičných jader a pokuste se postupně zvyšovat podíl jedeného salátu. Salátový dresing z těchto výrobků může být vyroben z 1 polévkové lžíce. lžíce jogurtu, koření a octa, citronová šťáva.

Třídenní rychlý dietní plán:

1 den

  • Snídaně: 1 kousek postýlky, zelený čaj nebo černá káva, 2 lžíce marmelády nebo arašídového másla;
  • Druhá snídaně: půl grapefruitu;
  • Oběd: 4 ředkvičky, 1 plátek stodoly a 1/2 plechovky tuňáka v oleji;
  • Oběd: kuře bez tuku a kůže 100 g (vlhká hmotnost), 1 čerstvý a křupavý chléb, 1 šálek vařené řepy a 1 šálek fazolí. Kuře se vaří na suché pánvi s 1 lžící sójové omáčky;
  • V noci: 1 malé jablko.

Den 2

  • Snídaně: 1 vejce, vařené ve formě omelety nebo měkké vařené, 1 krajíc chleba, čaj bez cukru nebo černé kávy;
  • Druhá snídaně: 1 banán;
  • Oběd: 4 ředkvičky, 5 sušenek, 1 šálek odstředěného tvarohu;
  • Oběd: 1 šálek vařené brokolice, 2 párky, půl šálku mrkve, 1 čerstvý bochník;
  • Přenocování: 2 švestky a čaj bez cukru.

3 dny

  • Snídaně: 5 sušenek, čaje bez cukru nebo černé kávy, 1 plátek stodoly;
  • Oběd: 1 malé jablko;
  • Oběd: 1 solená nebo čerstvá okurka, 1 vařené vejce, 4 ředkvičky;
  • Oběd: koberec z tuňáka, 1 křupavý chléb, 1 vařená mrkev a 1 šálek vařené řepy. Tuňák může nahradit 200 gr. (syrová hmotnost) kuře bez tuku a kůže připravené podle výše uvedeného popisu;
  • Na noc: jablko malé velikosti nebo 1/2 malého melounu.

Veškeré ovoce a zeleninu spotřebovanou během diety lze nahradit ekvivalentními kaloriemi. Pijte, když potřebujete 1,5-2 litrů tekutiny denně.

Tuto techniku ​​můžete opakovat několikrát za sebou, dokud nedosáhnete očekávaného výsledku.

Ztraťte hmotnost! A být zdravý.