South Beach Diet vám umožní získat a udržovat dokonalé tělo.

Není nutné být horlivým obdivovatelem Pamely Andersonové, aby si vzpomněla na atletická těla herců ze série „ Záchranáři Malibu “. Každopádně, v amerických televizních pořadech často představoval sultry Southerners s krásnými, napjatými a štíhlými těly. Ale ve skutečnosti je vše přesně opačné - mnoho obyvatel stejné Floridy trpí těžkou obezitou.

Historie vývoje

\ t

South Beach Diet byl vynalezen americkým kardiologem Arthurem Agatstonem. Jejím prvním cílem bylo jemně štíhlé pacienty, aby se snížilo zatížení srdce a cév.

Samotný systém zásobování energií byl představen masám a začal být populární díky své vysoké účinnosti a jednoduchosti. Zaměřuje se spíše na krátkodobé omezení v potravinách než na revizi jeho životního stylu jako celku.

Po celou dobu trvání potravy je charakterizována její etapa, během které rychle zhubnete a zlepšíte výsledek. Kdokoli, kdo dodržuje dietu striktně a následuje ji správně, jistě dosáhne požadovaného účinku. Během prvních dvou týdnů bude odhadovaná ztráta hmotnosti nejméně 4-6 kg, v závislosti na výchozím stavu těla.

Musím říci, že menuKlasická South Beach Diet nezahrnuje vzdávání se tuků a sacharidů. Naopak, Agatston nabízí rozumnou rovnováhu, bez výjimky. Je třeba zdůraznit, že důraz bude třeba klást na zdravé sacharidy a tuky a potraviny, které prošly hlubokým zpracováním, by měly zmizet z vašeho stolu. Lékař věří, že je zodpovědná za pomalý a nesprávný metabolismus v těle.

Základní zásady diety na jižní pláži

\ t

Abychom pochopili podrobnou podstatu South Beach Diet, můžeme si vzpomenout na Dr. Atkinsa - pokud znáte jeho systém, bude to pro vás snadné. První věc, na kterou se musíme zaměřit, když se zabýváme stravou jižní pláže, je ostré a radikální omezení „ prázdných “ nebo „ jednoduchých “ sacharidů, tj. rychlé občerstvení, dobré jídlo, mouka, sladká.

Podle lékaře „„ dobré“sacharidy obsažené například ve fazole nebo celozrnných plodinách jsou příznivější pro zdraví a hmotnost než živiny jsou koncentrovány v čistých zrnkách nebo plodech (a potraviny jsou často zahrnuty ve stravě moderní západní stravy).

Agatston kromě toho důrazně doporučuje, aby se nenasycené mastné kyseliny nepoužívaly. Podle něj je to právě ten, kdo lépe kontroluje cholesterol v krvi, a také brání rozvoji kardiovaskulárních patologií.

Jak to funguje? Popíráte si kus tuku pečeného jehněčího masa a místo toho jíte plátek grilovaného lososa. A ne kousnutícereální bar s vysokým obsahem cukru a hrst lahodných kešu nebo sušeného ovoce.

Stádia metody

Jak již bylo řečeno, celá strava je rozdělena na konkrétní kroky. Fáze stravy znamenají jasná dietní omezení.

Jejich doba se stanoví individuálně v závislosti na počáteční hmotnosti a požadovaném výsledku:

  • Stupeň 1diety na jižní pláži je považován za nejpřísnější. Tato fáze zahrnuje úplné odstranění cukru, včetně fruktózy. Musíte zcela opustit polotovary a sladkosti, nejíst omáčky, džusy a sycené nápoje. Omezené libové maso, zelenina, sýry, vejce, mořské plody, ořechy a saláty ochucené extra panenským olivovým olejem jsou povoleny v neomezeném množství. Tato fáze je nejtěžší a nejkratší, přibližně jako fáze „ útoku “ ve stravě podle Dyukana. Ve stravě není povolena rýže, brambory, těstoviny, chléb, pečivo a alkoholické nápoje;
  • Cílem druhé fázeje stabilizovat dosažený výsledek. Je méně přísný - je již dovoleno používat mléčné a fermentované mléčné výrobky (i když je to stále vše o nízkotučném mléku). Jídelní lístek zahrnuje také celá zrna a některé neškrobové plody (banány a hrozny jsou stále zakázány). Brambory a těstoviny jsou již povoleny, ale neměli byste je zneužít - nedoporučuje se, aby tyto produkty byly základem vaší stravy. Černý a celozrnný chléb by měl být taképřísně omezené - nejvýše 1-2 řezy se mohou jíst denně;
  • Fáze 3je upevnění - jejím cílem je zajistit získanou hmotnost. V zásadě umožňuje všechny produkty, ale v rozumných mezích. A neopírejte se o " jednoduché " sacharidy - buchty, dorty, bílé těstoviny, pizzu a hamburgery by měly být téměř vždy tabu. Výjimky jsou samozřejmě povoleny, ale jsou to výjimky, které jsou vzácné. Ve třetím, fixačním stádiu, zafixujete svůj výsledek a začnete dodržovat základní principy správné výživy. Pokud jsou vaše zdraví a vaše postava pro vás opravdu důležité, musíte je neustále sledovat po celý život.

Tipy a triky

A tři další stručná pravidla pro ty, kdo praktikují dietu:

  • Nepřehánějte se;
  • Nejezte v noci;
  • Nezvyšujte váhu znovu, vraťte se do obvyklého života.

Stejně jako jakýkoli jiný potravinový systém zahrnuje dieta na jižní pláži silné pití. Musíte vypít alespoň 7-8 sklenic čisté destilované vody denně. Je lepší odmítnout sodu - vyvolává problémy s trávením a narušuje střeva (i když neobsahuje sladidla a barviva).

Dr. Agatston také doporučuje užívat doplňky vápníku a hořčíku na dietě. Tento nutriční systém se nedoporučuje pro ty, kteří mají problémy s ledvinami.

Abychom zajistili, že výsledky budou skutečně hodné, doporučujeme vám hrát sport v celé oblastiobdobí stravování. Věnujte pozornost večernímu běhání, plavání, jógě, callanetice, krokovému aerobiku, cyklistice.

Pokud nemáte dostatek času na plnou zátěž, jednoduše vykonejte klasickou nebo artikulární gymnastiku doma.

Pokud jste se rozešli, nebo chcete ztratit několik kilogramů, jednoduše se vraťte do první fáze a zopakujte celou dietu, a to v jakékoli fázi, ve které se právě nacházíte.

Dobrá " cheat list " pro začátečníky bude místo " dzivs " - existuje mnoho fanoušků jižní pláže dieta na to, sdílení specifické recepty a doporučení. Místo “ jivs ” také detailuje jižní plážovou stravu sám - různí uživatelé nabídnou různé druhy menu.

Proč tento systém funguje?

V první fázi ztratíte většinu své váhy kvůli vodě, která vychází z vašeho těla. Organismus zbavený cukru přestává hromadit přebytečnou tekutinu v tkáních. „ Sacharidy jednoduché “ se nacházejí v našem těle ve formě vody s cukrem (glykogenem), a když cukr přestane proudit do gastrointestinálního traktu, zůstane pouze voda. Tělo v této době začíná kreslit své vlastní zdroje glukózy, „ extrahovat je z nahromadění tuků.

Tento proces však začíná teprve druhým a třetím stupněm této stravy. Pokud jste před ním nejedli správně a ihned po průchodu první fází, vrátíte se ke své obvyklé dietě, ztracené okamžitěse vrátí, a tělo získá všechny stejné baculaté obrysy. Proto je nesmírně důležité udržovat potravinový systém na hořkém konci, po kterém se vaše strava zdravé a držet se tohoto principu po celou dobu.

Výhody a nevýhody stravování

\ t

Stejně jako každý potravinový systém má i dieta na jižní pláži své vlastní charakteristiky, nazývané výhody a nevýhody. Pokud si vzpomínáme na vynikající výrok „, že ruština je dobrá, pak je německá smrt , můžeme konstatovat, že tyto faktory nejsou téměř nikdy objektivní. Ostatně to, že to člověk považuje za nevýhodu, uvidí jasnou výhodu.

Podle našeho názoru jsme shromáždili nejobjektivnější přínosy diety:

  • Systém byl vyvinut lékařem a schválen renomovanými vědeckými institucemi, což znamená, že je bezpečný a neškodný pro lidské zdraví;
  • Dostatek levných a cenově dostupných - všechny výrobky na seznamu povolených jsou zjevně o nic dražší než rychlé občerstvení a tučné maso;
  • Reguluje hladiny cholesterolu a inzulínu v krvi, což znamená, že působí nejen pro úbytek tělesné hmotnosti, ale také pro zlepšení celého těla;
  • Je plně vyvážený - všechny hlavní skupiny potravin jsou zastoupeny v menu;
  • Nevyžaduje vyčerpávající sporty. Ano, tělesná aktivita je nezbytná pro hubnutí, ale v tomto případě vás nikdo netrvá na každodenní práci "až do sedmého potu" v posilovně.

Pokud jste odhodláni dostat se do dokonalého tvaru, stravySouth Beach může být nejlepším řešením pro vás a vaše cíle. Buďte štíhlá a atraktivní!