Strava po dobu 2 měsíců: vyberte si efektivní menu

Rychlá ztráta hmotnosti za 5-7 dní netrvá dlouho a výsledek je takový, že se takové obtíže snížily kilogramy tvrdohlavě se vrátily na svá obvyklá místa. Dieta po dobu 2 měsíců vám umožní účinně a bez stresu odstranit tělesnou hmotnost a zapomenout na ni navždy. Vhodně zvolené menu bude základem pro hubnutí.

Výhody zdlouhavé stravy

Proč po rychlém úbytku hmotnosti váha nečeká a nevrátí se? Faktem je, že tělo nebylo připraveno na změnu. V tak krátké době metabolismus prostě nemá čas naladit se na nový rytmus.

60 dnů, což vyžaduje dietu, dostatečnou dobu pro urychlení metabolismu. Předpokládejme, že ztráta hmotnosti není rychlá, ale konečný výsledek stojí za to počkat. Dodržování vyvážené stravy povede k pozitivním změnám v těle:

  • normalizuje chuť k jídlu;
  • vznikají zdravé stravovací návyky;
  • čištění těla;
  • metabolismus dosahuje vyváženého stavu.

Dieta po dobu 2 měsíců: mínus 10 kg

Počet extra liber určuje výběr menu pro hubnutí. Pokud je stanoven limit 10 kg, dieta nebude zvlášť přísná. Začínat zhubnout, je důležité rozptýlit metabolismus. To usnadňuje zařazení speciálních produktů do menu:

  • obilná kaše, zejména ovesné vločky;
  • zelená zelenina: špenát, cuketa, brokolice;
  • citrusové plody, ze kterých je extrahován grapefruit;
  • jogurt a bio kefír;
  • zelený nebo zázvorový čaj;
  • velké množstvírostlinné a živočišné proteiny;
  • pikantní koření pro každou chuť (červená paprika, skořice, rozmarýn, kurkuma a další).

Příkladné menu v době hubnutí obsahuje tyto produkty:

  • Snídaně - nízkotučný tvaroh nebo kefír s přidáním čerstvých bobulí.
  • Druhá snídaně je zeleninový salát nebo 2 vařená vejce;
  • Oběd - polévka z kuřecího vývaru, kus vařeného filé, zeleninový salát, obložený kukuřicí nebo olivovým olejem.
  • Čas na čaj - ovoce (jablka, kiwi, pomeranče), bobule, jogurt.
  • Večeře - vařené bílé ryby nebo maso (kuřecí, krůtí), dušená zelenina.

V ranním jídle se doporučuje dieta se střídavým tvarohem a kaši, pokud jdete pozdě spát, můžete vypít sklenku kefíru nebo jíst jablko. V nabídce se nedoporučuje používat kalorické banány, hrušky a hrozny. Škrob by měl být také vyloučen, takže brambory jsou zakázány.

Jednou týdně si dopřejte kousek černé čokolády, pusinky nebo přírodní marmelády. Mínus 10 kg je skutečný výsledek, pokud nezapomenete na fyzickou aktivitu.

Strava o hmotnosti 20 kg po dobu 2 měsíců

Menu o 20 kg hubnutí bude mít více omezení. K dosažení tohoto cíle budete muset vynaložit velké úsilí, a to podle metody správné výživy a fyzické aktivity.

Prvním krokem je spuštění deníku, kde budou počítány kalorií, a můžete si naplánovat nabídku na týden nebo na jiné vhodné období. Počet kalorií by neměl být menší než 1200, jinak začne tělo"Make zásoby" a budete muset zapomenout na rychlé hubnutí.

Chcete-li zhubnout, budete muset zcela upravit svoji stravu a odstranit jednoduché sacharidy. Dieta vám umožní opustit menu pouze těstoviny z tvrdé pšenice, sušenky a chléb s otrubami.

Používejte zeleninu v pečené, dušené a vařené formě. Smažená a solená jídla jsou zakázána. Musíme zapomenout na sladkosti (sladkosti, sušenky) a pečivo (rohlíky, koláče). Zakázané občerstvení můžete nahradit ořechy, sušeným ovocem, medem, ale v omezeném množství.

V nabídce hubnutí je více bílkovin - kuřecí filé, bílé ryby, luštěniny. Výsledek mínus 20 kg pomůže dosáhnout fitness třídy, lépe pod vedením trenéra. Zábaly a sauna nejen pomáhají zhubnout, ale také utáhnou kůži.

Dieta mínus 30 kg za 2 měsíce

Lidé s velkou nadváhou trpí v každodenním životě mnoha obtížemi, mají negativní dopad na zdraví. Efektivní dieta pomůže dosáhnout výsledků - mínus 25-30 kg. Najdete zde řadu speciálních diet, včetně přísného omezení příjmu potravy a často jen půstu. Lidé s nadváhou mohou trpět různými onemocněními, která jsou zhoršena půstem. Jakákoliv strava je rizikem pro kontraindikace, než se rozhodnete, měli byste se poradit s lékařem.

Hlavním doporučením jídelního lístku je správná výživa, odmítnutí všech kalorií a tuků. Důraz je kladen na bílkoviny a vlákniny (zelenina, obiloviny). Musí spalovat tuk, ne sval.Obvyklé porce musí být sníženy, aby se najedly frakční 4 krát denně. Žádné další produkty v nabídce:

  • majonéza, omáčky;
  • cukr a sůl;
  • alkoholické nápoje;
  • ovoce s vysokým obsahem kalorií;
  • živočišné tuky, kůže;
  • sladkosti a pečivo.

Pijte více vody, zeleného čaje nebo bylinného čaje. Začněte ráno lehkou snídaní - džus a kaše, neslazený zelený čaj a jogurt, vařené vejce. Večeře - grapefruity, ryby nebo dušená zelenina by měly být nejpozději 4 hodiny před spaním. Při vaření ryb a masného oleje se nepoužívá a zelenina by se měla jíst častěji syrová.

Jedna dieta se nebude vyrovnávat se stupnicí hubnutí, nezapomeňte zahrnout tělesnou výchovu do každodenního života.

Letní dietní menu na 2 měsíce

Jak se liší letní stravování od ostatních? Obsahuje velké množství čerstvých bobulí a ovoce, které jsou bohaté na vlákninu, vitamíny a minerály. Ukazuje se nízkokalorické menu, které přináší radost.

Velké množství vlákniny způsobuje pocit plnosti, zlepšuje střevní motilitu. Diverzifikovat stravu může být dieta z mořských plodů, která jde dobře s ovocem a není o nic méně užitečná.

Uspořádání zeleniny je povoleno podle vlastního vkusu v letním sortimentu:

  • cuketa;
  • ředkvičky;
  • okurky;
  • rajčata;
  • zelí.

Ovoce a bobule:

  • švestky;
  • meruňky;
  • třešně;
  • jahody;
  • jablka;
  • maliny;
  • rybíz.

Jakákoli kombinace uvedeného ovoce a zeleniny přinese požadovaný mínus 10-15kg po dobu 2 měsíců. Povolené jakékoliv nízkotučné mléčné výrobky obsahující bílkoviny - tvaroh, jogurt, sýr.

Čistá voda je spojencem v boji proti obezitě, v horkých dnech pije 1,5-2 litrů. Buďte opatrní v letní dietě, pokud by lidé, kteří jsou náchylní k alergiím a měli patologii střeva.

Pravidla pro hubnutí

Základem stravy jsou pravidla, na nichž závisí konečný výsledek:

  • Snižte příjem soli na minimum. Zdá se, že jídla jsou svěží a bez chuti? Nezáleží na tom, brzy si zvyknete na přirozenou chuť výrobků.
  • Pít 1,5 litru čisté vody každý den je snadné provést tuto položku, hlavní věc je nezapomenout na vodní bilance.
  • Po celou dobu stravování zapomeňte na pečení, uzené a smažené potraviny. Preferujte dušené produkty.
  • Strava by měla být kombinována s fyzickou aktivitou. Nezáleží na tom, co to bude - návštěva bazénu, fitness, tanec nebo jogging, hlavní věc - kalorie jsou aktivně spáleny. Nepoužívejte výtah, veřejnou dopravu, pokud potřebujete jít 1-2 zastávky, dělat cvičení začít metabolismus v časných ranních hodinách.
  • Upravte denní režim tak, aby byl čas na 3 hlavní jídla a sporty. Během dne může být hlad spokojen s dietními sušenkami nebo ovocem.

Tajemství hubnutí je každému známo - je nutné spalovat kalorie více, než vstupuje do těla s jídlem.