Surové potraviny: jak a kde začít?

V poslední době si stále více lidí vybírá nový druh potravinářských surovin. Zahrnuje jíst potraviny, které nebyly podrobeny tepelnému ošetření, tj. syrová zelenina, ovoce, obiloviny, ořechy, trhaná, sušená ryba.

Když jsou potraviny vystaveny vysokým teplotám, ztrácejí většinu svých živin, jsou zničeny vitamíny a minerály, denaturace bílkovin, potraviny se vyprázdňují.

Na rozdíl od běžných potravin existuje mnoho výhod.Za prvé , syrové potraviny jsou lépe vstřebávány tělem, plní ho užitečnými látkami.Za druhé , s tímto typem výživy, mnoho chorob zmizí, kůže je očištěna a hmotnost je normalizována.Zatřetí , mnozí suroví potravináři tvrdí, že se jejich mysl upírá, jejich paměť a duševní schopnosti se zlepšují.

To vše dokonale motivuje k přechodu na nový druh potravin, ale v praxi to není tak snadné udělat změnu ve vašem obvyklém způsobu života.

Zejména proto, že se nejedná o dietu, není druh jídla snadný, nýbrž nová filosofie, která kromě změny stravování znamená změnu životního stylu, vzdání se špatných návyků a velkou péči o vaše zdraví a svět kolem vás.

Je-li učiněno rozhodnutí změnit život k lepšímu, je nutné se naučit, jak snadno a bezbolestně přejít na syrové potraviny.

Surové potraviny: jak začít?

Spuštění tohoto typu stravování by mělo být prováděno s pevným úmyslem, s plným odhodláním změnit stravu a způsob myšlení. Důvody pro to může být mnoho: z touhy zhubnout na léčení jakékoliv nemoci, kterou lékaři nemohou bojovat.

V každém případě při přechodu na přírodní stravu je hlavní věcí motivace, bez ohledu na to, zda jsou syrové potraviny nezbytné pro hubnutí nebo pro zlepšení duševních schopností.

V přechodném období to nebrání podpoře příbuzných, přátel, těch, kteří již mají zkušenosti v této oblasti. Můžete chatovat se surovými foodists na fórech, na sociálních sítích, budou pomáhat s tipy, rychlé recepty jídel, bude poskytovat morální podporu.

Stojí za to přečíst si literaturu k tomuto tématu, jsou zde nádherné knihy Victoria Butenko, Vadim Zeeland velmi dobře píše o živých potravinách v knihách „Apokryfní proměnu“, „Hacking the Technogenic System“.

Můžete kontaktovat dietologa, nejlépe takového, který takovou dietu neodmítá a pomůže vám provést plán přechodu.

Pokud existují pochybnosti o připravenosti na kardinální změnu jídla, můžete se pokusit jíst syrové potraviny po dobu dvou až tří týdnů. To vám umožní porovnat vaše pocity s obvyklým způsobem života as novým, na základě kterého můžete učinit informované rozhodnutí.

Aby nedošlo k hladovění během „diety“, doporučuje se jíst tak, jak chcete, a diverzifikovat dietu tak, abyste si vyzkoušeli různé recepty na jídla ze syrového jídla. Pokud budete hledat tvrdě, můžete najítrecepty nejen saláty, ale i syrové koláče, sýry, polévky a dezerty.

Při přechodu na tento typ potravin se doporučuje dodržovat několik pravidel:

  • pro začátek, můžete opustit maso, pak ryby, mléčné výrobky, pak jít úplně do živých potravin;
  • je lepší začít hladce, postupně nahrazovat některé výrobky jinými, snažit se spotřebovávat více surovin ve vztahu k vařeným;
  • Doporučujeme jíst syrové potraviny v následujícím pořadí: na snídani - ovoce a šťávy, na oběd - zeleninu, na večeři - ořechy a obiloviny. To je nezbytné, aby produkty byly dobře stravitelné;
  • před jídlem 15-30 minut, můžete pít sklenici vody, sníží chuť k jídlu, pomůže tělu očistit. Po jídle se nedoporučuje pít dvě hodiny, protože interferuje s normálním trávením;
  • nejlepší čas jít je léto, kdy je spousta syrové zeleniny a ovoce. Je poměrně obtížné začít v zimě, protože výběr produktů je velmi špatný, ačkoli zkušený syroeda ví, jak jíst vaše tělo během chladného období.

Náhle můžete začít jíst syrové potraviny, ale pokud bylo tělo velmi ucpané, objevily se skryté nemoci, všechny se dostaly na povrch. Může se zdát, že vzhledem k novému typu výživy tělo začalo bolet, bude to odrazovat od touhy být syro.

Zpočátku se může velmi dobře zhoršovat pohoda, únava, bolesti hlavy, apatie a alergie. Ale pokud budete pokračovat po zvolené cestě, všechno projde, tělo postupněse vrátí zpět.

Samostatně je třeba říci o výživě syrových potravin v zimě. Vzhledem k tomu, že v zimě není tolik syrových potravin, jako v létě, v počáteční fázi se můžete od pravidel trochu odchýlit. Můžete jíst syrové potraviny na snídani a oběd, a na večeři jíst vařené jídlo. Pouze to by mělo být přirozené, žádné pekárenské výrobky, rychlé občerstvení, konzervované potraviny atd.

V zimě existuje mnoho receptů na syrové potraviny. Takže můžete jíst jablka, hrušky, citrusové plody, řepu, mrkev, ředkvičky, cuketu, řasy - to vše je dobře udržované. V současné době je v supermarketech možné zakoupit téměř různé produkty kdykoliv v průběhu roku, doporučuje se jíst ty zeleniny, ovoce a ořechy, které jsou vhodné pro sezónu a rostou v zemi bydliště.

O výhodách a škodách

\ t

Moderní lékaři ve vztahu k syrovým potravinám rozděleným do dvou táborů: někteří uznávají výhody tohoto druhu potravin, jiní se snaží prokázat svou újmu. Mnoho vědců tvrdí, že je možné nejen zlepšit celkové zdraví, normalizovat metabolismus, zhubnout, ale vyléčit mnoho nemocí, jako je cukrovka, migréna, alergie, špatný zrak, onkologická onemocnění.

Kromě toho je použití surových potravin pro exteriér. Pokud se podíváte na syroedok, pak můžete vidět, že jejich kůže je hladká, čistá, má hladkou barvu, vlasy svítí, jsou silné a silné, postava je krásná, úměrná, bez přebytečných tuků, ženy vypadají mnohem mladší než jejich roky.

Lékaři z tábora protivníků nejsou tak pozitivní.o tomto typu potravin se domnívají, že syrové potraviny by neměly zcela nahradit vařenou stravu, protože tělo je těžko stravitelné. Potvrzení jejich přesvědčení naleznou v případech neúspěšných zkušeností se syrovými potravinami mezi některými lidmi, kteří se zhoršili zdraví, kteří se museli vrátit do normálního života.

V syroedenii může být přínos a škoda spolu, to vše závisí na tom, jak k němu přistupujete. Pokud budete jednat v souladu s pravidly, zahrnout do stravy nejprve mnoho různých produktů, postupně vyměňte vařené potraviny syrovými potravinami, pak přínosy tohoto typu potravin budou více než škoda.

Pokud budete ignorovat rady zkušených surových potravinářů, zamíchejte nekompatibilní produkty, jíst neúplně, můžete způsobit vážné poškození zdraví.

Proto je třeba odpovědět na otázku: kde začít syrové potraviny, musíte přemýšlet o tom, zda existuje odhodlání dělat vše správně, změnit nejen stravu, ale také přístup k životu? Je člověk připraven začít se starat o sebe a převzít plnou zodpovědnost za svůj život?

Je možné během těhotenství přejít na syrové potraviny?

Předpokládá se, že syrové potraviny a těhotenství jsou neslučitelné. Tam je nějaká pravda v tomto, protože to není doporučeno přejít na syrové potraviny během těhotenství.

Přechod na nový druh potravin je pro organismus stresující, všechny jeho síly jsou vynaloženy na restrukturalizaci a během těhotenství je nebezpečné vystavit své tělo těmto testům, nemusí vydržet zátěž a bude reagovat nemocemi.

Pokud žena neměla časjít do syrové potraviny před těhotenstvím, pak při přepravě dítěte je nejlepší nemění stravy dramaticky. Můžete jíst více ovoce, zeleniny, bylin a ořechů, ale nechte vařené produkty v menu, pokud je dieta vyvážená a plná.

Doporučuje se přejít na tento typ potravin co nejdříve před těhotenstvím, aby bylo tělo zvyklé na nový způsob stravování. Doporučuje se syroedku nejméně dva měsíce před těhotenstvím.

Postarejte se o sebe a své tělo, vyberte si typ jídla, který zaujme vaši přirozenost, světonázor a tělo, a postarejte se o své zdraví!