Zásady odděleného krmení

Ve snaze zbavit se liber navíc často používáme radikální prostředky, jako například expresní diety. Mnoho z nich nejenže nedává žádoucí výsledek, ale snižuje váhu jen o málo a na krátkou dobu, ale může být také škodlivé pro zdraví.

Krátkodobá přísná omezení potravin často vedou ke skutečnosti, že tuk není nejen spálen, ale dokonce se hromadí ve větších množstvích.

Nalezení způsobu, jakým tělesný tuk zmizí a zdravotní stav zůstane vynikající, není snadné, ale skutečné. Jednou z těchto metod je 90denní oddělená dieta. Je ideální pro obézní lidi s velkou nadváhou.

Tento stav zpravidla signalizuje narušený metabolismus. Samostatné menu po dobu 90 dnů pomůže normalizovat situaci, urychlit metabolismus a zhubnout bez bolestného úsilí.

Neobvyklá strava po dobu 3 měsíců

Co činí 90denní oddělenou stravu velmi populární? Za prvé, princip oddělování potravin podle typu během jídla, jak ukazuje mnohaletá praxe, má pozoruhodný účinek. Za druhé, tato metoda je stále dietou, takže celkový příjem kalorií bude třeba snížit.

Pokud se rozhodnete pro samostatnou dietujídlo na 90 dní, buďte připraveni na to, že potřebujete hodně trpělivosti a vůle. To může být zvláště obtížné v první době, kdy se tělo zvykne na omezování kalorií a cyklování potravin - střídavě se střídají bílkoviny, škroby, sacharidy a dny ovoce.

Morálně naladit, což může být těžké, protože tři měsíce je celá sezóna. Ztratíte-li kurz a necháte se příliš mnoho, zatímco jste na dietě oddělené výživy, pak nikdo nezaručuje výsledek.

Aby bylo možné udržet motivaci na vysoké úrovni, první „maraton“, zvážit, zapsat si objemy, pořídit snímek v plné výšce.

Jak rozumíte tabulkám stravy oddělené výživy, která ukazuje, co můžete a nemůžete jíst, a začít tuto metodu praktikovat, provádět kontrolní vážení a měření, vytvářet fotoreporty. Věřte mi, že pokrok bude patrný a potěší vás a po třech měsících se určitě přiblížíte k požadovanému výsledku.

Základní zásady

Hlavním rysem každodenní stravy je, že menu je uspořádáno ve čtyřdenních cyklech.

Každý den obsahuje přídělová tabulka dobře definovaný soubor výrobků dělený typem:

  • každý cyklus začíná den bílkovin - je dovoleno jíst maso, mléčné výrobky, vejce, ryby;
  • podíl na druhém, den škrobu bude odlišný v důsledku přítomnosti obilného chleba a jiných výrobků obsahujících škrob v něm, -obilniny, luštěniny, škrobová zelenina, včetně brambor;
  • na třetí den sacharidů, můžete jíst obiloviny, celozrnný chléb, těstoviny a sušenky, pečivo z těsta bez kvasnic, které nezahrnuje vejce a mléko; k večernímu jídlu je také nutné přidat trochu hořké čokolády;
  • ovocný den je čtvrtým a posledním stupněm cyklu: je dovoleno jíst nejen všechny druhy ovoce, ale také sušené ovoce (v množství asi 8 kusů na porci), semena a nesolené ořechy (najednou 25 g), pít přírodní ovocné šťávy to se týká příjmu potravy;
  • každý 29. den, tři dny po ovocném dni, začíná den na vodě, po kterém začíná nový cyklus.

Obecná doporučení

Aby 90denní oddělená strava poskytla co nejlepší výsledky, je důležité přísně dodržovat řadu pravidel:

  • snídaně by se měla skládat pouze z ovoce;
  • Sedět u večeře nejdříve v poledne; je-li doba oběda ještě daleko a již se objevil pocit hladu, najměte si další ovoce, nejpozději však 30 minut před obědem;
  • mezi obědem a večeří dodržujte interval tří nebo více hodin; na den proteinu by to mělo být nejméně čtyři hodiny, ale ovocné menu pro samostatnou dietu vyžaduje každé 2 - 3 hodiny občerstvení;
  • Nebojte se, pokud na začátku cesty budete jíst hodně ovoce, po chvíli se sníží vaše chuť k jídlu;
  • po 20:00 neotevírejte chladničku, v této době je zakázáno;
  • ažvečeři, položte na talíř normální, docela tuhou porci jídla, a na večeři sníte polovinu objemu oběda;
  • nakupovat výrobky na osvědčených místech, měly by být čerstvé a kvalitní;
  • pamatujte, že chemické přísady, skryté tuky a cukr jsou nepřátelé vašeho hubnutí, takže se ujistěte, že produkty jsou co nejpřirozenější a bez škodlivých přísad;
  • pro oblékání salátů během diety je dovoleno použít několik kapek rostlinného oleje;
  • vařte nebo vařte jídlo, nebo lépe, použijte troubu nebo dvojitý kotel; v následujících třech měsících nemůžete jíst smažené;
  • při vaření, snažte se dát sůl, je lepší přidat trochu soli do misky v konečné podobě; přidávat k jídlu zeleninu a koření;
  • vypít velké množství čisté nesycené vody, nejlépe nejméně 2 litry denně; při pití kávy a čaje je povoleno, ale pouze bez cukru;
  • kontrolovat denní příjem kalorií, omezit se, pokud zjistíte, že norma má být překročena (to je důležité zejména u sacharidových dnů);
  • nejméně dvakrát nebo třikrát týdně poskytne tělu fyzické a aerobní cvičení.
Jak vypadá přibližné menu po dobu 3 měsíců?

Začátek cyklu

U oddělených jídel bude proteinová snídaně obsahovat dva stejné plody - 2 jablka, 2 hrušky nebo sklenici bobulí. Odpoledne budete jíst kus nevařené dušené nebo vařené drůbeže.

Vepřové maso, králík, hovězí maso, \ tkrůta nebo ryby, stejně jako tofu, mořské plody a seitan. Nebo vařit 2 vejce, to je také dobrá volba.

Je možné jíst tvaroh. Mléčné výrobky jsou klasifikovány jako proteinové potraviny, takže mohou být konzumovány pouze v tento den cyklu.

V jedné destičce není možné míchat různé druhy bílkovin - mléčné a masné výrobky, vejce a maso, vejce a mléčné výrobky nejsou přátelské.

Dokonce i na oběd je zahrnuta část čerstvého salátu se zelení, vývarem (přírodní nebo z kostky bujónu) a kusem chleba.

Odejměte chléb a vývar z poledního menu - a dostanete večeři.

Pokud jste jedli ptáka během dne, jezte jej i během večeře. Večerní část bude dvakrát menší než před obědem.

Dny škrobu

Snídaně zůstává stejná jako na začátku cyklu. Oběd: hrášek, fazole, čočka, sója, cizrna, brambory nebo rýže v dušené nebo vařené formě bez přidání tuku, chleba (ne více než jeden plátek), zeleninového salátu nebo zeleniny vařené ve vývaru.

Jak vařit vývar na škrobnatém dni? Je vařena z kostky zeleninové bujóny nebo na zelenině. Pokrmte polovinu večeře a vyjměte chléb.

Menu sacharidů

Opakujte snídani na principu předchozích dnů. Na oběd vaříme těstoviny s kořením nebo vaříme pizzu s rajčatovou omáčkou.

Alternativa k pizze - slané sušenky s omáčkou na bázi zeleniny a koření, sušenky, sušenky, jiné pečivo vyrobené z těsta nebo palačinek, které neobsahují vejce a mléko. V nabídce ječmen, pohanka, proso a další obiloviny.

Na večeři můžete jíst dort, tři sušenky nebo malou zmrzlinu. Nezapomeňte jíst několik kousků černé čokolády. Můžete to udělat bez sladkostí? Pak na večeři, jíst porci pizzy nebo nějaké slané sušenky.

Vitaminové menu

V posledním cyklu ovocného dne je dovoleno jíst pouze pečené a syrové ovoce v jakékoliv kombinaci. Pokud nemáte problémy s prací žaludku, dávejte přednost ovoce s kůží. Přidejte k dietě ořechy, semena, sušené ovoce.

90denní doplněk stravy vám poskytne skvělé výsledky. Po třech měsících, hladce jít do správné výživy a udržet kondici pomocí nabíjení.