Zbavte se nadváhy pomocí proteinové stravy

K dnešnímu dni existuje velké množství metod hubnutí, mezi nimiž bych rád zdůraznil proteinovou variantu pro ženy. Vědci prokázali, že dietní dieta pomáhá rozvíjet svalovou hmotu a také vám umožňuje kontrolovat pocit plnosti.

Co je účinná dieta na hubnutí?

Protein je bílkovina získaná z mléka. Je to doplněk stravy, ale není umělý. Při asimilaci musí tělo trávit více energie než při zpracování tuků a sacharidů. Je to kvůli tomu a procesu hubnutí. Navíc tato látka snižuje hladinu hormonu, který reguluje chuť k jídlu. Čím větší je jeho množství v menu, tím déle se člověk cítí plný.

Syrovátkový protein také obsahuje minerály, laktózu a malé množství tuku.

Dnes se prodává jako prášek nebo koktejl. Je třeba říci, že rozsah je dostatečně vysoký, ale je nejlepší zvolit možnost, v níž se zvýší minimum laktózy, ale počet aminokyselin. Nezapomeňte si přečíst před nákupem kompozice, abyste se vyhnuli drogám, které zahrnují chemické přísady, a je známo, že poškozují zdraví. Pokud jde o chutě, existují neutrální možnosti, stejně jako s různými příchutěmi.

Existují speciální režimy, jak se zbavit nadváhy, založené na použití doplňků, a přesto se jednoduše používají v již známých metodách. Například protein na dietě Dukan se doporučuje, pokud není možné jíst proteinové potraviny.

Mimochodem, tato metoda hubnutí bílkovin je nejoblíbenější. Ženy, které následují dietu Dukan, přidávají proteinový prášek do různých pečiv, aby zvýšily množství bílkovin, které konzumují. Tato možnost je vhodná, pokud není možné získat požadované množství z běžných produktů. Existují různé možnosti doplňků stravy, izolát sóji je vhodný pro vegetariány a jiní, zatímco následují dietu Dukan, jsou lépe hubnutí s syrovátkovým proteinem.

Strava pro hubnutí bílkovin - zásady

\ t

Aby bylo dosaženo výsledků, je důležité, aby se menu stalo stávajícími pravidly. Mimochodem, odborníci na výživu nedoporučují používat speciálně navržená menu, protože je lepší je rozvíjet podle individuálních preferencí potravin. V opačném případě nebude snadné dosáhnout tohoto výsledku. Dalším důležitým bodem - při hubnutí, je důležité nejen jíst správně, ale také pravidelně cvičit.

Strava bílkovin je založena na těchto zásadách:

  1. Odborníci nedoporučují dodržovat tuto dietu déle než 10 dnů. Na konci tohoto období je důležité jít do menu správné výživy, jinak nebude fungovat pro udržení váhy. O 2 měsíce později dny proteinu mohou být opakovány;
  2. Základem hubnutí je omezení příjmu sacharidů. Denní sazba tedy není větší než 150 g. Z menu je důležité vyloučit dezerty a sladkosti, stejně jako pečivo. Obecně platí, že pokud chcete mít krásnou postavu, pak byste měli odmítnout sladké sacharidy;
  3. Proteinová dieta pro ženy, aby zhubla, bez ohledu na počet dnů, je založena na frakční dietě. Jídelní lístek obsahuje 5 jídel, z toho 2 občerstvení;
  4. Dieta znamená zachování vodní bilance, takže denní dávka je 2 litry. Doporučuje se pít před každým jídlem 1 polévková lžíce. kapaliny;
  5. Menu pro tyto dny je důležité stavět na správných potravinách, tj. Vybrat si libové maso, ryby, mléčné výrobky, zeleninu atd. Při hubnutí touto metodou je důležité, aby protein na destičce byl více než dvakrát více sacharidů;
  6. Strava na bázi bílkovin bude účinná, pokud si vezmete první porci ráno, druhou - pár hodin před tréninkem a třetí - hodinu po tréninku. Část proteinu nahrazuje celé jídlo v menu.

Proteinová dieta, stejně jako jiné metody hubnutí, může být škodlivá, pokud neberete v úvahu stávající kontraindikace. Před vytvořením menu se doporučuje konzultovat se svým lékařem. Tento způsob hubnutí je zakázán těhotným a kojícím ženám, stejně jako nezletilým. Proteinové menu není vhodné pro diabetes, rakovinu, stejně jako selhání jater a ledvin.

Co je lepší než energetická strava nebo bílkoviny?

V dnešní době se na internetu často objevují reklamy na koktejly, které se prodávají s různými chutí. Tento produkt je funkční jídlo, to znamená, že se používá k nahrazení plného jídla v menu. Kromě proteinů obsahují tyto koktejly ve vyváženém množství vitamíny, minerály a dietní vlákninu. Tyto informace nabízejí výrobci.

Co však výrobek skutečně představuje?

Je důležité znát zdroj těchto živin a na základě poskytnutých informací Energy není žádný jedinečný produkt a ve skutečnosti je to běžný koktejl bílkovin-sacharidů, který se téměř neliší od ostatních koktejlů pro sportovní výživu. Proto říci, že je lepší - tato přísada nebo protein se zaměřením na složení, je nemožné, protože je to téměř identické prášky.

Strava doplňovaná energií je založena na zvláštním programu, který se skládá ze tří fází:

  1. Start - 3-5 dnů. Jídelní lístek obsahuje 5 jídel z koktejlů a také 2 porce zelené zeleniny. Kalorický obsah je 1200-1500 kcal;
  2. Stupeň ztráty hmotnosti. Během tohoto období by místo dvou koktejlových rautů měla být v menu 2 plná jídla. Dávejte přednost zdravým a nízkokalorickým potravinám. Počet dnů závisí na požadovaném výsledku;
  3. Stupeň podpory. Jídelní lístek obsahuje 3 plná jídla, tj. Snídaně, obědy a večeře. Výsledkem je, že energie je považována za svačinu. Dny se počítají individuálně.

Nyní víte, jak se používá proteinová dieta k dosažení výsledků hubnutí.

Pomocí těchto tipů vytvořte menu a výsledek na stupnicích nebude trvat dlouho.